V●

2K 85 13
                                    

Taehyung ile çıkalı 3 ay oluyordur. O seni çok seviyor ve yakın davranıyor, sende aynı şekilde karşılık veriyordun. Bir sabah seni evine kahvaltıya çağırdı. Üyelerin şirkete gittiğini ve tüm gün boyunca olmadığını söyledi(Bu arada henüz öpüşmediniz). Sende kahvaltıya gittin. Seni güler yüzüyle Tae karşıladı kapıda.

V: Merhaba sevgilim.

Yanağını öper ve içeri geçersin. Güzelce kahvaltı yaparsınız. Bulaşıkları toplarken işine çok dalmışsındır. Tae sana seslenir. Ona bakmak için sağını dönmen ile dibindeki Tae ile karşılaşman bir olur. Burnunu onunkine çarparsın, o ise sana yarım ağız gülüyordur. Aniden geriye sıçrarsın.

V: Ne oldu, neden kaçtın? Korkma ısırmam.

Der ve sana göz kırpar. Ona gülümseyip "orası belli olmaz" dersin. İşini yapmaya devam ederken Tae senin yanağını öper. Normal bir şey olduğu için pek iplemezsin. Ama sürekli yanağını öpmeye başlayınca ona bakarsın.

"Ne halt yedin çabuk söyle. Kızmıycam söz."

Sana 32 diş sırıtır ve yakınlaşır. Normalde olmasa da, şuan böyle yaklaşması senin biraz rahatsız eder.

V: Senin dudağından öpmek istiyorum.

"Çüş! İnsan bir alıştırarak söyler."

Dediğini takmayarak sana yaklaşmaya başlar. Elindeki tabakları bırakıp geri geri yürürsün. Popon tezgaha çarpınca sağ tarafa yönelirsin. Ama Tae'nin elini dolaba koyması ile donakalırsın. Sola gidecekken oradaki masayı görürsün ve BAM! Sıkışırsın...

Tae'nin koyulaşmış gözlerini yeni fark edersin. Gülümsemesi yüzünden silinmiş, ciddi bir hal almıştı. Korktun...

"T-Tae? Sıkıştım. Ç-çekil hadi."

V: Öpene kadar olmaz.

Sana iyice yaklaşınca kendini tutamadın.

"ALLAAAAH!"

Tae'ye... Kafa atmış bulundun. Geri sendeledi. Sen alnını, Tae'de burnunu tutuyordu.

V: (adınız)! Senin bir elime geçirirsem!

Biraz durup kaçmaya başladın. Bir süre sonra Tae'nin peşinden geldiğini gördün. Ufak bir çığlık koparıp daha hızlı koşmaya başladın. Aniden belindeki kolları hissetmen ile ufak bir çığlık daha attın. Tae seni havaya kaldırdı ve odaya doğru ilerledi.

"Tae! Bırak beni! Yemin ediyorum, uzaydaki kaynanama şikayet ederim seni! Bırak!"

Tae'nin seni yatağa fırlatması ile susarsın. Üzerine çıkar. Yine onun koyulaşmış gözleri ile karşılaşırsın. Tae'nin gözleri dudakların ile gözlerin arasında gider gelir. En sonunda dudağını seninkine bastırır. Onu itmeye çalışınca bir eli ile bileklerinden tutup yatak başlığına bastırmış, diğer eli ile de belinden tutmuştu. Öpüşünün sertleşmesi ile canın yanmıştı, karşılık vermek zorunda kaldın. Öpücüğü yumuşamış daha tatlı bir hal almıştı. Hoşuna gitmişti. Nefes almak için dudaklarını ayırdı. Nefesini suratında hissediyordun. Elini belinden yukarı çıkarmaya başladı. Huylanmış ve titremiştin. Tae gülümsemişti.

V: Bu tada bağımlı kalabilirim.

Tekrar öpmeye başladı. Uzunca seni bırakmadı.

BTS _Hayal Et_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin