Yeni bir okula başlayalı 4 hafta olmuştur. Okula geldiğinden beri Min Yoongi adında bir çocuk seninle uğraşıyordur. Zaten aynı sınıftaydınız ve arkalı önlü oturuyorsunuz.
Dersin ortasındayken Yoongi senin sandalyene tekme atıp duruyor. Kafanı sıraya koyup üstünü de çantan ile kapatırsın.
"Yeter artık ya! Neden ben, neden yha?! Şurdan atıcam kendimi!"
Hızlı konuşmuştun. Her ne kadar fısıldadığını düşünsen de, Yoongi senin her dediğini duymuştur. Omzuna dokunur. Çantayı kafandan çekip aniden ona dönersin.
"... NE VAR?"
Sg: Sakin ol alevli şey. Öğretmen kızacak yoksa.
"Kızarsa sana kızar! Benimle uğraşmayı kes, kafayı duvarlara vurucam artık."
Sg: Sus yoksa ceza veririm.
"Yok ya?"
Öğretmen boğazını temizleyerek ona bakmanı sağladı. Sırıtarak öğretmene döndün.
Ö: Konuşmak çok güzel geldiyse, dışarda cezalı duran öğrencilerle aynı zevki paylaşabilirsin.
"Y-yok hocam. Ben gayet iyiyim."
Eli ile kapıyı gösterince yavaşça ayağa kalkarsın. Bir-iki adım atmışken elin ile Yoongi'yi gösterirsin.
"Beni, rahatsız ettiği için konuştum. Sandalyem ile oynadı hep. Dersten alıkoydu. O da benimle gelecek!"
Yoongi'nin gözleri yuvalarını terk edecek kadar açılırken, öğretmen de Yoongi'ye kalkmasını işaret ediyordu. İkinizde kalkıp dışarı çıktınız. Zafer kokusu burnunu kaplamıştı. Aniden bileğinde hissettiğin acı ile arkanı dönersin. Yoongi seni peşinden çekelemeye başlar. Pek fazla kullanılmayan sınıflardan birine girersiniz. Yoongi perdeleri kapatır ve sınıf kararır.
"Ne, dövecek misin?"
Sg: Dövmek mi?
Üzerine doğru yürümeye başlar. Kapıya doğru yönelirsin ama Yoongi seni alıkoyar. Seni bir sıraya ittirir ve ellerini sıraya koyar. Sana alttan bakmaya başlar.
Sg: Ben daha senin saçının teline dokunamıyorum.
"N-ne? Ama sen hep-"
Sözünü kesen Yoongi'nin dudakları olmuştu. O kadar sıcak ve tatlı gelmişti ki, ona ayak uydurmaya karar verdin. Sen ona karşılık verince o da sana daha çok yapıştı. Dudaklarını geri çektiğinde gözlerinin içine bakıyordu.
Sg: Senden hoşlandığım için seninle uğraştım. Seni kırdıysam özür dilerim.
Ne diyeceğini bilemedin ve ona sarıldın. Ufaktan kıkırdadığını duydun.