V

1.7K 57 3
                                    

Yeni kapak çoksel dimi~*-*
Bunu bir videodan esinlenerek yazdım. Bilginize :*

Bir partide DJ lik yapman için tutulmuştun. Lüks bir villadaydın. Herkes deli gibi eğleniyordu. Sende gayet havandasındır. Derken sana doğru bir çocuk yaklaşmaya başlar. İstek yapacağını falan düşünürsün.

V: Merhaba.

"Selam. Bir şey mi istiyorsun?"

Suratını dikkatle incelemiştin. Kusursuzdu yüzü, çok yakışıklı bulmuştun. Derken onun parti sahibi olduğu aklına geldi. Senin sorduğuna karşılık o gülmüştü. Neden güldüğünü anlamamıştın. İçtiğini düşündün.

V: Yanımda yer alacak yeni kız olmak ister misin?

"N-nasıl anlamadım."

Elinde tuttuğu yüzüğü yeni görüyordun. Uzanıp o yüzüğü eline koydu ve işaret parmağını oynatarak yanaşmanı işaret etti. Ona eğildiğin sırada da yanağını öpüştü ve arsızca güldü. Aşırı sinirlenemiştin. Seni sürtük yerine koymuştu. Müziği durdurup standın arkasından çıktın ve ona efelli bir tokat attın. Yanağını tutup sana şaşkın bakışlarını yolladı. Sende ona ters bir bakış atıp oradan ayrıldın.

~~~

Bugün sevdiğin amatör bir grubun konseri vardı ve oraya gidecektin. Hazırlandın ve hemen dışarı çıktın.

Konser alanına ulaştın ve kalabalığa karıştın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konser alanına ulaştın ve kalabalığa karıştın. O sırada arabasında bekleyen Tae'yi fark etmemiştin. O seni orada görünce şok olmuştu ve yanındaki kızı arabadan çıkartıp senin yanına doğru koştu.

Konser başlamıştı. Grubun adını bağırıyordun. Derken yanına o gelmişti. Seni o gece öpen adam. Rahatsız olmuştun ve oda bunu fark etmişti.

V: Sadece eğlenmeye geldim. Seni kızdırmayacağım söz.

"Pekala..."

Şarkıya eşlik etmeye başlamıştın. Tae'nin seni izlediğinin farkında değildin.

O zengin züppe bile bir süre sonra ortama alışmış, yanındaki tanımadığı adam ile kolkola girip zıplamaya başlamışlardı. Birlikte çok keyifli vakit geçirmiştiniz.

~~~

Konser bitmişti. Bir kenara oturup soluklandınız.

V: Kırk yıl düşünsem böyle birşey yapacağım aklıma gelmez.

"Eğlendin ama?"

V: Çok(!) Hele o adamla çok değişik bir ilişki başlattım.

Kahkaha atmıştın. Düşündüğün kadar kötü biri olmadığına karar verdin.

~~~

Ertesi gün biraz hava almak için dışarı çıkmıştın. Cadede yürürken solundaki korna sesine odaklandın. Bu Tae'ydi.

V: Atla hadi. Sana birşey sorucam.

İlk başta istemedin ama o seninle aynı tempoda araba sürünce ve trafik tıkanınca binmek zorunda kaldın.

"Evet ne oldu?"

Sana bir zarf uzattı.

V: Arkadaşımın doğum günü partisi var. Seninle oraya gitmek istiyorum.

"Şey ben-"

V: Sana aldığım kıyafetleri giyersin.

"Hı?"

V: Alışverişe gidiyoruz. Sana güzel şeyler alıcaz. Çok mükemmel olacaksın güzelim. Güven bana.

Al işte, yine züppelik yapıyordu. Ama sen bilirdin ne yapacağını.

"Peki o zaman~ seninim~"

Onun düşündüğü yapmacık kızlar gibi davrandın. Seni hala hafife alıyor ve basit sanıyordu. Ama ona gösterecektin.

~~~

Alışverişi bitirmiştiniz ve seni evine bırakmıştı. Lüks arabası ile oradan uzaklaştı. Arkasından gülüp elindeki poşetleri -Sana aldıklarını- çöpe attın. Bu gece onun aklına hiç gelmeyecek bir şekilde geçecekti.

 Bu gece onun aklına hiç gelmeyecek bir şekilde geçecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinip evden çıktın. Taksiye binip verilen adresteki bara doğru gittin. Kapıdaki görevli seni kılığın yüzünden içeri almayınca ona davetiyeyi gösterdin ve içeri girdin. O sırada Tae'de seni arıyordu. Telefonu kapatıp onun oturduğu masaya doğru yürüdün. O kadar zengin ve pahalı kıyafetler içinde hemen dikkat çekiyordun. Tae seni görünce resmen küplere bindi. Onun ve arkadaş grubunun önünde durdun.

V: Bu halin ne?!

"Ne varmış halimde? Bence gayette iyiyim."

V: Sana aldıklarımız nerde?

"... Şey, gidip almak istiyorsan çöp kurcalaman gerekecek."

O gece eline verdiği yüzüğü çıkardın ve sanki çöp atıyormuş gibi öylece bir yere savurdun.

V: Para ile elde edebileceğin çok kişi var. Ancak ben, öyle değilim ne yazıkki. Başka kapıya...

Sonra da ağır adımlarla bardan çıkıp gittin. Aslında içten içe üzülüyordun ama onun tutumu bu şekile oldukça senin kalbinde bir yeri olması zorlaşacaktı.

~~~

O geceden sonra onunla konuşmamıştın. Belki özür diler diye bekliyordun ama o böyle bir girişimde bulunmamıştı. Boşverdin.

Düşüncelerden arınıp işine döndün.

"Starbucks'a hoşgeldiniz. Siparişi-"

Aniden kolundan tutup çekilmiştin. Kafenin arkasına sürükleniyordun. Seni turan yabancı şapkasını çıkardı ve sen şok oldun.

"T-Tae?"

Hiçbirşey söylemeden dudağına yapıştı. Senin için gelmişti. Öpüşünde pişmanlık hissediyordun. Ona karşılık verdin.

V: Özür dilerim Y/N. Sana bu şekilde yaklaşmamalıydım. Bende nefret etme.

"Etmiyorum aptal."

Gülmüştünüz. Dudaklarına tekrar ve daha sert bir şekilde kısa bir öpücük kondurdu.

V: Seni seviyorum Y/N


Çok uzun oldu ama ossun siz yinede sevin beni .

BTS _Hayal Et_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin