HYUNGWON
Reggel mikor felébredtem már elvoltam fáradva mert rájöttem, hogy lesz egy megbeszélés 4 modellel és az ügynökeikkel egy új fotózással kapcsolatban. De nagy nehezen végül kiszálltam az ágyból és elvégezve a teendőimet már 10:30at mutatott az óra. Épp ekkor csörrent a telefon jelezve, hogy hív a manadzserem. 11 körül már az étterem ajtaján léptem be a többi modell és ügynökeik oldalán. Magamon éreztem egy tekintet azonban nem foglalkoztam vele amíg nem jött a pincér akin megakadt a tekintetem mert nagyon ismerősnek tünt de nem értettem miért észre vettem de még mindig bámultam aztán egyszer csak egy kezet láttam magam előtt észbe kaptam hisz én egy megbeszélésen vagyok. Na hoppá.
Elkezdtem figyelni az amúgy nagyon unalmas megbeszélésre ahol sok-sok kérdés felmerült és kiderült, hogy az egyik srácnak nem lesz párja mert mi hárman vagyunk míg a lányok ketten. Én persze kaptam egy nagyon idegesítő lány Momot na mindegy inkább nem gondolkozok rajta mert úgyis csak ideges leszek tőle. Így hát továbbra is bámultam ki a fejemből néha bólogatva vagy igent vagy nemet jelezve. Elgondolkoztam az életemen 23 éves vagyok és csak érettségim van mert a modellkedés miatt nem tudtam volna összpontosítani később az egyetemre. De mivel egészen jóképű vagyok, magas és fiatal elég sok felkérést kapok így ebből élek egy kisebb házban, nincs barátom mert igen meleg vagyok de ezt nagyon kevesen tudják csak aztán a szüleim megharagudtak rám mikor komolyan gondoltam a modellkedést és így mondhatni kitagadtak testvérem pedig nincs. Így csak egyetlen haverom a mogorvának kinéző Changkyun vagyis "művész" nevén csak I.M. van nekem aki szintén modell így sokat együtt vagyunk és ezért nem untam még szét az életem. Ugyanis tekintve, hogy drága barátom eléggé kedvtelennek tünik neki is csak én vagyok az egyetlen barátja. Nos a nagy gondolkozásból kiszakitva eszembe jutott, hogy valamit az autóban hagytam így felálltam. Ám az éppen akkor érkező pincér fiú egyszer csak rosszul lett és éppen, hogy lerakta a tálcát az asztalra és már esett is volna el mikor elkaptam és ennek következtében mivel nem túl magas a mellhasomnak csapódott és ekkor eszembe jutott miért volt ismerős vele ütköztem össze tegnap. Kiváncsiságból megnéztem közelről is az arcát igazán helyes volt ám az arca sápadt és forró így gondoltam beteg. Már éppen leakartam tenni valahova de hozzám futott egy fiú aki az öltözetéből gondolva szintén pincér volt majd kikapta a kezémből a fiú és és megszólalt:-Köszönöm, hogy megfogtad még mielőtt nagyobb baj történik-mondta majd az ölébe vette az ájult fiút majd elrohant vele. Én csak sokkoltam álltam és hirtelen furcsa érzés fogott el, kiváncsi voltam vajon mi történhetett a fiúval, mi a neve, ki neki a srác aki elvette tőlem és ugye minden rendben van vele. Akkor vettem csak észre, hogy a velem jött társaság engem bámul mikor barátom megkocogtatta a vállam, hogy minden oké-e és, hogy nem-e akarok visszaülni a helyemre.
Ezek után gyorsan elszaladt az idő és már este is volt Changkyunnal beszélgettem még majd haza indult én pedig lefürödtem majd elaludtam de még álmomban is az a különös fiún járt az eszem.CHANGKYUN
Ma reggel hívtak, hogy valamilyen megbeszélésre kell mennem az egyik étterembe 4 modellel. Nem nagyon volt kedvem hozzá de Hyungwon mondta, hogy neki is kell mennie így hát elmentem. Mikor elértünk az étterembe barátom mellé ültem és elkezdődött a megbeszélés de ahogy elnéztem egyikünket sem érdekelt ugyanis barátom az egyik pincért bámulta. Én is megnéztem viszont nem igazán keltette fel a figyelmemet azonban egy másikat egészen helyesnek tartottam és ahogy éreztem ő is kiszúrt engem. De úgy se lehetne köztünk semmi mert a szüleim úgyis beleszólnak hisz modell sem saját akaratomból lettem de ismerem a szüleim szóval már biztos van pár barátnő jelőlt. Kivételesen odafigyeltem a többiek beszédére így megtudtam, hogy összeraktak az egyik csajjal a fotózásra, hát remek akkor szüleimék szerint ő lesz a barátnőm nos legalább tudom. Ezek után inkább oda sem figyeltem helyette a pincér fiúra néztem aztán pedig gondolkodtam. Sohasem élhettem azt az életet amit akartam mert a szüleim folyamatosan bele szóltak pl. mikor focizni akartam ők beirattak zeneiskolába, mikor pedig azt mondták a zeneiskolában, hogy énekre inkább ne járjak helyette hangszeren tanuljak meg megharagudtak és kiírattak. Aztán valaki azt mondta helyes vagyok ezért azt mondták kezdjek el modellkedni hiába mondtam, hogy én nem akarok őket nem érdekelte őket azt mondták "Te még csak gyerek vagy ne szólj bele" így hát inkább elfogadtam és nem szólok semmit mert csak időpocsékolás lenne. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Wonnie feláll mellőlem aztán pedig már annyit láttam amint a pincér fiú elájul és egyenesen a haverom karjaiba esik. Nagyon meglepődtem aztán jött a kiszemelt pincérkém szaladt felénk majd gyorsan kikapva az ájult fiút teljesen ledermedt Hyungwon kezéből,valamit mond és el is szalad kezében a másik sráccal. Mikor észbe kaptam és Wonnie mellé lépve észhez téritettem majd együtt visszaültünk a helyünkre. A nap további részében semmi nem történt csak beszélgettünk még egy idejig barátommal majd hazamentem, fürödtem és mély álomba merültem.
Most egy kicsit bevagyunk pörögve meg persze még nyár van ezért jönnek naponta a részek. De sulikezdés után nem valószínű, hogy ilyen sűrűn lesznek.😊😊❤❤
Bye
Wonkyun🐻🐰
ESTÁS LEYENDO
With Emotions Came/ Hyungwonho //Befejezett//
FanficRégen elvesztettem a családomat, a barátaimat és legfőképp a szerelmemet. Gyönyörű volt, sőt meseszép... Minden megváltozott, hogy te beléptél az életembe... Köszönöm, hogy vagy nekem... Műfaj: Yaoi Figyelmeztetés: nincs Szereplők: ~ Shin Hoseok (Wo...