Epilógus

218 24 9
                                    

WONHO

Boldogan sétáltam a párom mellett. Most indultunk el nem rég, hogy találkozzunk a barátainkkal a parkban. Valahogy az a hely összeköt minket. Majdnem mindenki ott ismerkedett meg a másikkal. Igazság szerint egyedül a Showki páros nem, de nem zavarják őket, mivel, hogy olyan helyen találkoztak, ami mindkettőjüknek nagyon fontos. Az pedig a művészeti suli. Mindegyikük profi énekes. Ők maguk a tökéletes páros. Viszont ott van, a mi kis hármasunk. Minhyuk, I.M és JooHeon. Egyszerűen édesek. Először nemhogy nekünk, de nekik is furcsa még ez az egész. De a lényeg az, hogy boldogok és önfeledtek. Aztán itt vagyunk mi...HyungWon és én. Mi kapcsolatunk sem indult zökkenőmentesen, de mostmár jól megvagyunk és hozzá is költöztem így átadva drága hármasunknak a lakásom. Viszont Shownu és KiHyun viszont még vár a költözésre de az még nem is baj szerintem.

HyungWon szorosan fogja a kezemet.

-Valami baj van?- kérdeztem. Megrázta a fejét.

-Nem, csak izgulok, hogy nem leszek szimpatikus nekik.

-De, az leszel. Amúgy meg chaten nagyon jól kijösz velük, szóval ettől nem kell félned, meg KiHyunnal is találkoztál már.

-Igen.- mondta, majd mosolyogva bámult rám. Zavartan lehajtottam a fejemet. Nem sokkal később a parkba értünk, és csak mi voltunk ott. Egymásra néztünk, majd közelebb hajolva megcsókoltuk a másikat. A csók után mosolyogva döntöttük homlokunkat össze, majd leültünk az egyik padra, megvárni a többieket.

Nem sokkal később mindenki megjött. Így bemutattam a páromat HyungWont, akinek nem kellett semmitől sem félnie, hiszen mindenki imádja őt. Elindultunk az étteremhez, mosolyogva és vidáman. JooHeonék apja már elintézte, hogy csak a miénk legyen az étterem, így egyetlen egy vendég sem várt minket. Lepakoltunk, majd én, Minhyuk és Kihyun neki álltunk főzni, míg a párjaink kint várakoztak és beszélgettek. Gyorsan, megfőztünk, megsütöttünk mindent így tálalhattuk is. Egy nagy asztalhoz ültünk. Én HyungWon és Minhyuk mellett ültem. Mertünk a finom incsiklandó kajákból, majd elkezdtünk mindenféle hülyeségről beszélni. Az egész napot az étteremben töltöttük. Nagyon hangulatos volt minden. JooHeonnak hirtelen eszébe jutott, hogy mi lenne, ha beindítanánk zenét és táncolnánk. Beleegyeztünk és rögtön el is inditottunk egyet. Megfogtam HyungWon kezét, aki nagyonis ellenkezett ezért vállára rakva kezem szóltam hozzá.

-Nyugi, nincs mitől félned. Csak mozogj, táncolj.- mondtam és már indultam is. Imádok táncolni.

-Rendben.- mosolyogva bólintott, mire én a fejemet a vállára raktam.

Végig néztem a barátaimon, a családomon. Mindegyikük boldog.

Ha egy nap valaki azt mondta volna a visszatérésemkor, hogy nem kell sokat várnom a boldogságra, mert nemsokára megtalálom biztos kiröhögőm vagy ott hagyom, hogy ne mondjon ilyeneket.
Kinéztem az ablakon és hirtelen megakadt a tekintetem valamin. A fotók amik akkor készültek mikor szerelmem elvitt magával és együtt pózoltunk a kamera előtt.
Ott virított a kép melyen olyan közel állunk egymáshoz, hogy szinte az orrunk is összeér. Bevallom furcsa látni magunkat de nagyon tetszik.
A kép alatt pedig egy felirat díszelgett
"With emotions came". Elmosolyogtam majd ismét a baráti társaságomra pillantottam. Végig futott a szemem előtt attól az esős naptól mikoris először találkoztam Wonniemmal egészen mostanáig ahogy itt táncolunk. Ezalatt az idő alatt mindannyiunk élete megváltozott.
Sokáig nem is tudtam, hogy igazán megtaláltam-e a boldogságot de most már tudom, hogy tényleg megtaláltais

Nos eljött ez a pillanat is, hogy kirakjuk az epilógust😊
Azonban ez nem a vége mert még 3 db történet kiegészítővel is készültünk amik a szereplők életének leírásai lesznek. ❤
Ezek valószínűleg a hét folyamán ki is kerülnek.😀😊😊

Bye
Wonkyun🐻🐰

With Emotions Came/ Hyungwonho  //Befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora