15.rész

247 33 7
                                    

JOOHEON

Mióta kiléptem Minhyuk lakása ajtaján azóta nem találkoztunk, aminek igazából örültem is. Viszont azóta megismertem Changkyunt akinek hála nem olyan nehéz a szakítás utáni élet. Sőt lehet korai de azt hiszem szeretem Changiet. Bár nem ismerem teljesen csak annyit tudok, hogy mi a neve, hány éves és, hogy picit híresebb az átlagnál. Mondjuk nem tudom miért de ha nem mondta akkor nem kérdezgetem. De mivel ismerkedni kell és mert szeretem úgy döntöttem tervezek egy romantikus vacsorát az éttermünkben, még mikor együtt voltunk Bogarammal neki is tervezni akartam ilyet, na de ez most már nem ide tartozik szóval nem gondolkozom ezen. Már 2. napja tervezem és hála istennek kész vagyok.
Megkértem Youngjaet legyen ő a pincérünk, megkértem apát legyen zárva csak ma már 19órakor az étterem, hogy mi legyünk egyedül és még vettem gyertyát is. Márcsak szólnom kell Mackónak, hogy ő ma igenis velem fog randizni.
Nagyon meglepődött de a nyakamba ugorva fogadta el az ajánlatot.
Még csak délután fél 5 volt de már felalá járkáltam. Egyszercsak bátyám rontott be a szobámba. Bevallom nem beszéltem vele már egy ideje mert haragszok rá. Miután elmondtam neki a másságom elfogadta de láttam Minhyukkal, sokszor. Még, hogy ő nem meleg de még biszex se. Na hagyjuk.

- Igen?- kérdezem ha már csak úgy bejött hozzám.

- Oh csak beszélni szerettem volna.- mondta nyugodtan.

- Na és mégis miről?- tudom kicsit flegma vagyok de hát ez van.

- Csináltam valamit, hogy ilyen vagy velem öcsi?- jött oda hozzám olyan "nem történt semmi és mi vagyunk a legjobb tesók" arccal.

- Á semmit csak hála neked nem vagyok már együtt Minhyukkal. De amúgy az égvilágon semmit nem csináltál, tényleg.- azzal kikerültem és otthagytam.

Ezek után nem szólt hozzám csak azt láttam, hogy ideges és valakit nagyon elakar érni telefonon de nem sikerül neki.

Gyorsan telt az idő mert már 18:30at mutatott az órám azaz nem sokára indulnom kéne ugyanis drágámmal a parkban találkozunk majd és onnan megyünk együtt. Már felvoltam öltözve egy fehéres inget és fekete nadrágot vettem fel szóval csak megigazitottam hajam, felkaptam fekete cipőm és indultam is volna. Csak hát bátyám utánam szólt:

- Hova indulsz?

- El.- mondtam szűk szavúan.

- De helyileg hova?- miért ilyen kiváncsi már???

- Az étterembe, randim lesz. Na pá.

Nem engedtem, hogy bármit is reagálhasson kiléptem az ajtón és elindultam a park felé. Mikor odaértem megpillantottam Mackómat. Nagyon szép volt. Egy egyszerű fehér ing volt rajta, kék nadrág illetve fehér cipő nem különleges de akkor is rajta sokkal szebb mint máson. Háttal állt nekem így háta mögé mentem majd megöleltem. Kicsit összerezzent de felnevetett majd adott az arcomra egy puszit és már indultunk is.
Aztán mikor már közel jártunk megkértem, hogy csukja be a szemét. Így vezettem tovább és mikor beértünk az ajtón belülre kinyithatta. Nagyon meglepődött amitől először féltem de aztán mikor megölelt és megkisérelte kiszorítani belőlem a lelket is akkor megnyugodtam.

- Annyira aranyos vagy. Ezt nekem rendezted?- kérdezett butaságot.

- Nem,tudod mindjárt el is küldelek csak kiváncsi voltam vajon, hogy reagálnál rá te.- nevettem.- Hát persze, hogy neked van ez butus.- pusziltam meg száját amiből végül egy hosszabb csók lett.

With Emotions Came/ Hyungwonho  //Befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora