Ήμουν 19 χρονών όταν έκανα το πρώτο μου μακρινό ταξίδι στην Αμερική. Πήγα με την μητέρα μου για να δούμε την θεία μου την Κατερίνα και να την βοηθήσουμε με το καινούργιο της μαγαζί. Ήταν ενα πολυτελέστατο εστιατόριο στην Νέα Υόρκη με λίγο τσουχτερές τιμές αλλά καλό φαγητό. Εκεί ερχόταν όλοι οι πλούσιοι με τις γυναίκες τους. Εγώ ήθελα πολύ να γνωρίσω τα ξαδέλφια μου που ποτέ στην ζωή μου δεν τα είχα δει απο κοντά. Ο Σταύρος ήταν 20 και η αδελφή του η Μαρία 16. Να μην σας τα πολυ λέω όμως, όταν ανέβηκα στο αεροπλάνο φοβήθηκα πολύ αλλά η μουσική που είχα στα αυτιά μου με χαλάρωσε λίγο. Μετά από πολλές ώρες ταξίδι φτάσαμε και εκεί μας περίμενε η θεία μου. Είχε πολύ ζέστη. Αφού αγκαλιάσαμε την θεία πήγαμε όλοι μαζί στο αμάξι για να βάλουμε τις βαλίτσες. Μόλις φτάσαμε στο σπίτι έπαθα ένα μεγάλο σοκ. Έτριψα τα μάτια μου μόλις είδα το σπίτι....μια μεζονέτα με 3 ορόφους ...ουααου... Στον 1ο όροφο ήταν το σαλόνι και μια τουαλέτα, στον 2ο όροφο υπήρχε μια μεγάλη τραπεζαρία και η κουζίνα χώρια και στον 3ο όροφο όλα τα υπνοδωμάτια.
''Μαρία, Σταύρο ελάτε ήρθαμε''λέει η θεία μου
Το στόμα μου χάσκει και τα μάτια μου λάμπουν. Ζώ ένα παραμύθι.Μπροστά μου ένας θεός, μόνο με πετσέτα.
'' Πώς κυκλωφορείς έτσι παιδί μου, βάλε κάτι πάνω σου'' λέει η θεία μου.
Όχι,όχι μια χαρά είναι και έτσι.
''Σταύρο''λεει και μου απλώνει το χέρι.
''Έρη'' λέω και δίνω το χέρι μου.
''Γεία σου Μαρία ''
''Γεία σου Έρη'' μου λέει
Την Μαρία την γνώριζα απο το Skype γιατί μηλούσαν οι δικοί μας όμως τον Σταύρο δεν τον είδα ποτέ.
''Ωραία τώρα ας αναιβάσουμε πάνω τις βαλίτσες και να ξεκουραστήτε. Έχει ζεστό νερο και φαγητό στο ψυγείο αλλά μην φάτε πολύ γιατί το βράδυ θα πάμε σε ένα εστιατόριο''
Πέρασαν 2 ώρες απο τότε που κοιμάμαι. Σηκώνωμαι και πάω να κάνω μπάνιο. Συνέχεια στο μυαλό μου είναι ο Σταύρος. Μα τι έχω πάθει πια, δεν είναι σωστό. Βγαίνω απο το μπάνιο και βάζω το μπλε πουά φόρεμα μου με τις άσπρες μου πλατφόρμες.Βάφω με απαλά και τονίζω τα ωραία μου αμυγδαλοτά, καστανά μου μάτια. Πίανω τα καστανόξανθα μαλλιά μου μια πλεξούδα και αρπάζω την κολώνια μου.Είναι η Angel της Victoria Secret. Βγαίνω έξω.
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...