Τατουάζ

3.9K 130 6
                                    

Το πρωί ξύπνησα πρώτη.Σηκώνομαι και πηγαίνω στην κουζίνα να ετοιμάσω πρωινό.Βάζω ένα άσπρο σουτιέν και ένα άσπρο δαντελοτό μπραζίλ βρακί.Βάζω καφέ στην μηχανή και πέρνω το ψωμί και το κόβω φέτες.Βάζω σε μια πιατέλα σαλαμάκια και κασεράκια και ανοίγω το βάζω με την μαρμελάδα τα εφήνω στο τραπέζι και πάω προς την καφετιέρα.Νιώθω δύο χέρια να με χαιδεύουν σε όλη την ραχοκοκαλιά.Είναι ο Σταύρος.Με φιλάει στον λαιμί και χαιδεύει την κοιλιά μου.

<<Καλημέρα>>ψυθιρλιζει στον λαιμό μου.

<<Καλημέρα μωρό μου>>λέω.

<<Με κολλάζεις με αυτά τα εσώρουχα>>λέει.

<<Δεν έχω ξεχάσει το τατουάζ>>λέω.

<<Χμμμ οκ θα πάμε και θα κάνουμε>>λέει.

<<Θα κάνουμε;>>ρωτάω.

<<Ναί θα κάνω και εγώ αλλά πρώτα θα σε γευτώ.>>λέει και με ανεβάζει στον πάγκο της κουζίνας.

<<Σταύρο μη!!>>λέω.

Μου κατεβάζει το εσώρουχο και με επεξεργάζετε με την γλώσσα του.Νιώθω να καταρρέω στα χέρια του.

Μπαίνω να κάνω ένα ντουζ στα γρήγορα.Βάζω ένα κολάν και ένα άσπρο μπλουζάκι V.

Περπατάμε στον δρόμο αγκαλιά.Μετά απο 5 λεπτά μπαίνουμε σε ένα μαγαζί με τατουάζ.

<<Γειά σας.>>λέμε και οι δύο.

<<Καλημέρα σας>>λέει μια κοπέλα που είναι στην είσοδο.

<<Θα θέλαμε να κάνουμε τατουάζ>>λέω.

<<Πού;>>ρωτάει η κοπέλα.

<<Εμμ εγώ θέλω στην μέση.>>λέω.

<<Εγώ στο κάτω απο το μπράτσο.>>λέει ο Σταύρος.

Η κοπέλα μας έδωσε καταλόγους να διαλέξουμε.Εγώ βρήκα ένα που είναι σαν φτερά.Ο Σταύρος θα γράψει με καληγραφικά γράματα '' I will always love you'' .(Το τατουάζ της Έρης είναι δίπλα στο παράρτημα)

Βγαίνουμε απο το μαγαζί και πηγαίνουμε για να δούμε μερικές βιτρίνες απο μαγαζιά.Πρέπει να πάρω ένα φόρεμα για το πάρτυ της εταιρίας που θα γίνει σε πέντε μέρες.

Μετά απο 1 ώρα που τριγυρνάμε στα μαγαζιά δεν έχω βρεί τίποτε.

<<Πεινάω>>λέω.

<<Κι εγώ.Πάμε στα KFC.>>λέει και κουνάω καταφατηκά το κεφάλι μου.

Γυρίζουμε στο σπίτι και χτυπάει το κινητό μου.Είναι η μητέρα μου δεν θέλω να της μηλήσω,ειλικρινά.Το κλείνω.Μετά απο λίγο μου στέλνει μύνημα.

Κρυφό μου πάθοςWhere stories live. Discover now