Μετά το φαγητό πήγαμε με τον Ματτ στο καλύτρο ζαχαροσπλαστίο της Νέας Υόρκης. Είναι γαλλικό απο ότι κατάλαβα γιατί το όνομα του είναι γαλλικό. Είδαμε πολλές τούρτες και τελικά αποφασίσαμε να κάνουμε μία με τέσσετης ορόφους. Στον πρώτο έχει μεγάλα ροζ τριαντάφυλλα απο ένα υλικό ζαχαροπλαστικής που τρώγεται. Στον δεύτερο έχει κάτι μικρά ασιμη σχεδιάκια το ίδιο και στον τέταρτο μόνο που πάνω απο τον τέταρτο έχει τέσσερα ζαχαροτά ροζ λουλούδια που είναι σαν αληθινό μπουκέτο. Στον τρίτο όροφο έχει ένα μεγάλο ασιμή Β μου σημένει Bomer. Πλέον θα γίνω κυρία Bomer.
Αφού αποφασίσαμε την τούρτα είδαμε για να κάνουμε σοκολατένια γλυφιτζούρια που πάνω έχουν ένα νυφικό και ένα γαμπριάτικο κουστούμι. Επίσης κάναμε κεκάκια με ζαχαρόπαστα απο πάνω που πάλι είχε ένα γαμπριάτικο κουστούμι και νυφικό. Για κέρασμα στο γλέντι κάναμε μαφινσ που γύρο γύρο στο χαρτάκι έχει δαντέλα και πάνω έχει ένα ταμπελάκι που λέει i do . Είναι τόσο όμορφα όλα τους.
Οι μπουμπουνιέρες μας είναι χάρτινες σε 3D, σε σχήμα νυφικού και γαμπριάτικου κουστουμιού.
Αφού φύγαμε απο το ζαχαροπλαστείο πήγαμε σε ένα μαγαζί για να δούμε για προσκλητίρια. Η αλήθεια είναι ότι μας άρεσαν πολλά αλλά τελικά αποφασίσαμε ένα άσπρο με χρυσά γράμματα που πάνω έχει τα αρχικά του ονόματος μας και καλύπτεται το μισό με μωβ δαντέλα και ένα μωβ φιόγκο. Είναι όντως εντυπωσιακά. Απο το ίδιο μαγαζί αγοράσαμε ποτήρια για την σαμπάνια. Είναι ασιμή και σκαλισμένα στο σημείο που στέκονται.
Είναι πολύ δύσκολο να αποφασίσεις τελικά.
Πηγαίνουμε σε ένα ανθοπωλείο για να βρούμε μπουκέτο με λουλούδια. Ήταν το μόνο εύκολο. Με την πρώτη ματιά αποφάσισα να διαλέξω ένα μπουκέτο με μωβ τουλίπες που τα κοτσάνια τους ήταν τυλιγμένα με άσπρη κορδέλα.
Το τελευταίο μαγαζί που μπήκαμε ήταν το χρυσοχοείο. Με τον Ματτ συζητήσαμε πριν, να πάρουμε απλές βέρες. Έτσι το πρώτο πράγμα που ζητήσαμε ήταν να δούμε για σκέτες χρυσές βέρες. Σε πέντε λεπτά είχαμε τελειώσει και απο εκεί.
Ένιωθα τελείως εξαντλημένη και χαρούμενη ταυτόχρονα. Ο γάμος θα γινόταν σε ένα μήνα.
<< Ματτ θα με πάς σπίτι μου;>>
<< Ναι. Μήπως θα έπρεπε να ζητήσω το χέρι σου απο την μητέρα σου;>>
<< Ξεπερασμένες μόδες. Εγώ πρέπει να τους πώ ότι παντρεύομαι>>
<< Αύριο να πάς να δείς για νυφικό γιατί μπορεί να μην βρεις κάτι που να σου αρέσει και να χρειαστεί να ράψεις.>>
<< Μμμμ ελπίζω να μην χρειαστεί.>>.Κατεβαίνω απο το αμάξι.
<< Δεν θα έρθεις μαζί μου; Μόνη θα το ανακοινώσω;>>λέω παραπονιάρικα.
<< Έρχομαι σε λίγο, πάω να παρκάρω>>
Ανεβαίνω στο σπίτι. Η Νίκα και η μητέρα μου βλέπουν ταινία και ο James μαστορεύει κάτι.
<< Έρηηηη>> ακούω να φωνάζουν η μητέρα μου και η Νίκα.
<< Πού χάθηκες τόσες μέρες;>>λέει η μητέρα μου.
<< Σόρρυ ήμουν με τον Ματτ και έχει μία μέρα που δεν είμαι σπίτι.>>λέω και σηκώνω τα χέρια ψηλά.
<< Τί είναι αυτό;>>με ρωτάει η Νίκα και δείχνει το δαχτυλίδι της πρότασης γάμου.
Το κουδούνι χτυπάει. Με έσωσε ο Ματτ. Ανοίγω. Ο Ματτ τις χαιρετάει μία μία και κάθεται δίπλα μου στον καναπέ.
<< Λοιπόν Νίκα αυτό που είδες στο δάχτυλο μου είναι δαχτυλίδι με το οποίο ο Ματτ μου έκανε πρόταση γάμου. Σε ένα μήνα παντρεύομαι.>>
Η μητέρα μου έχει μείνει.
<< Ααααααχχχχ παντρεύεται το κορίτσι μου. Να ζήσεται>>λέει η μάνα μου και μας φιλαει. Μπορώ να πω μας ρουφάει. Η Νίκα μας φιλάει και εκείνη και μας εύχεται να ζήσουμε. Ο James ακούγεται απο πάνω που μαστορεύει και κάτι καρφώνει αλλά δεν δίνω σημασία.
<< Εγώ και ο Ματτ πήγαμε πρίν και αγοράσαμε βέρες. Βρήκαμε τούρτα, προσκλητίρια, μπουμπουνιέρες,γλυκά, ανθοδέσμη κα δεν θυμάμαι κάτι άλλο που σίγουρα κάτι ακόμα κάναμε.>>
<< Λοιπόν αύριο θα πάμε μαζί με την Νίκα να βρούμε νυφικό.>>λέει η μητέρα μου και η Νίκα προσθέτει.
<< Και καυτά εσώρουχα για την νύφη>> Μην χάσει και δεν μιλήσει.
<< Και εσύ Νίκα ένα καλό φόρεμα γιατί θα είσαι η κουμπάρα.>>λέει ο Ματτ και του χαμογελάω. Το αποφασήσαμε στο αμάξι πριν. Χαίρομαι που συμφώνησε.
Ο Ματτ σηκώνεται να φύγει. Με φιλάει και μου δίνει μία χρυσή πιστοτική.
<< Για το νυφικό.>>λέει.
<< Ματτ ειλικρινά δεν...>>
<< Για το νυφικό είπα>> λέει και προσπαθεί να μου υπενθυμήσει ποιά είναι η υποχρέωση του, η οποία του αρέσει κιόλας.
Συζητάμε λίγο με την Νίκα και την μητέρα μου για το αυριανό πρόγραμμα. Με ψαρεύουν για λεπτομέριες. Δεν αποκαλύπτω πολλά. Πλέον είναι προσωπικά του ζευγαριού κάποια πράγματα. Ο James όταν κατέβηκε μου ευχύθηκε και εγώ είπα στην Νίκα και στα δικά της. Απορρώ πότε θα το αποφασήσουν και αυτοί να παντρευτούν.
Κάνω ένα ζεστό μπάνιο και πέφτω ξερή για ύπνο. Μια μεγάλη μέρα με περιμένει αύριο.
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...