Το πρωί ξύπνησα πρώτη.Είπια στα γρήγορα ένα καφέ και βγήκα στους δρόμους της Νέας Υόρκης για να βρώ φόρεμα.Το τηλέφωνο χτυπάει.
<<Μωρό μου καλημέρα>>λέω.
<<Καλημέρα αγάπη μου πού είσαί;>>λέει.
<<Ψάχνω φόρεμα για το πάρτυ της εταιρίας.>>λέω.
<<Θα πάρεις και ένα ακόμα γιατί θα πάμε σήμερα στο εστιατόρειο που είναι όλοι εκτός την Μαρία.>>λέει.
<<Καλά.>>λέω και το κλείνω.Δεν θυμήθηκε τα γεννέθλια μου.Χμμ...
Μπαίνω σε ένα μαγαζί με ακριβά φορέματα.
<<Καλημέρα σας>>λέει η υπάληλος.
<<Καλημέρα σας.>>λέω
<<Σε τί μπορώ να σας βοηθήσω;>>ρωτάει η κοπέλα και χαμογελάει.
<<Θα ήθελα δύο φορέματα.Το ένα για πάρτυ σε εταιρία και το άλλο για εστιατόρειο.>>λέω.
Μετά απο μία ώρα ψάξιμο νομίζω πως έχω βρει τα κατάλληλα φορέματα.
Επιστρέφω στο σπίτι με δυο τεράστιες σακούλες.Η μια έχει φορέματα και η άλλη εχει παππούτσια Christian louboutin.Παρατηρώ ότι ο Σταυρος λείπει και βλέπω ένα σημείωμα πάνω στην τραπεζαρία.
''Μωρό μου,πήγα να πάρω κοστούμι για το βράδυ''
Η ώρα είναι 4 το απόγευμα,και ο Σταύρος δεν έχει γυρίσει ακόμα.Αρχίζω να ανησυχώ.Πόση ώρα του παίρνει για να πάρει ενα κοστούμι;
Παίρνω τηλέφωνο την κομμώτρια και την λέω να έρθει σε μία ώρα.Μπαίνω ύστερα από λίγα λεπτά στο μπάνιο.Ακόυω το κουδούνι να χτυπάει.Πωπω πως πέρασε μια ώρα.Βάζω γρήγορα το μπουρνούζι και βγαίνω να ανοίξω.Είναι η κομμώτρια.Την χαιρετώ και της λέω να περάσει.
Μετά από καλοπιστηκές ώρες είμαι έτοιμη,και μαλλί και νύχια.Η ώρα έχει πάει 7 και ο Σταύρος δεν εέχει γυρισέι ακόμα.Αποφασίζω να τον πάρω τηλέφωνο.Μετά από δύο χτυπήματα σηκώνει το τηλέφωνο.
<<Καλά που είσαι;Τικάνεις τόσες ώρες;Ανυσήχησα>>του λέω μόλις το σηκώνει.
<<Θα έρθω έτοιμος,στις 8 να είσαι ντυμένη>>μου λέει και κλείνει το τηλέφωνο.
Σε μία ώρα θα ερθει να με πάρει,οπότε πάω να ετοιμαστώ.Βάζω το μπεζ φόρεμα που αγόρασα σήμερα.Είναι δυο παλάμες πάνω από το γόνατο με ένα V στην πλάτη.Το συνδυάζω με τις μπεζ γόβες Christian Louboutin και δυο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου.Κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και δεν τον αναγνωρίζω.Τα μαλλια μου είναι μπούκλες και πέφτουν ομοιόμορφα στους ώμους μου.Το μαγκιάζ μου είναι απλό, αλλά τονίζει τα μάτια μου.
Κοιτάω την ώρα και βλέπω ότι είναι 8.Παίρνω το μαύρο μου τσαντάκι και αποφασίζω να τον περιμένω στο σαλόνι.Δεν προλαβαίνω να πάω και η πόρτα χτυπάει.Επιτέλους ήρθε ο Σταύρος.Ανοίγω την πόρτα και ο Σταύρος μόλις με βλέπει σηκώνει το φρύδι του και με κάνει μια σβούρα.
<<Είσαι κούκλα>> μου λέει.
<<Ευχαριστώ και εσύ>>λέω και χαμογελάω.
<<Τι και εγώ κούκλα είμαι;>>λέει και με φιλάει παιχνιδιάρικα στο λαιμό.
<<Χαχαχα όχι εννοώ ότι είσαι πολύ όμορφος.>>λέω.
Μπαίνουμε στο audi για να πάμε στο εστιατόριο.Φτάσαμε.Ο Σταύρος βγάζει απο την τσέπη του ένα μεταξοτό μαύρο μαντίλι και μου λέει.
<<Σόρρυ μωρό μου αλλά θα σου κλείσω τα μάτια.>>
<<Δεν συμφώνησα σε αυτό αλλά τέλος πάντων.>>λέω.
Ο Σταύρος μου δένει τα μάτια και βγαίνει απο το αμάξι για να με βοηθήσει να βγώ.Δεν βλέπω μπροστά μου αλλά τον εμπιστεύομαι.Πολύ ησυχία επικρατεί στο εστιατόριο νομίζω.Μου βγάζει το μαντίλι και κατευθείαν τα φώτα ανάβουν.Βλέπω όλους μαζεμένους μπροστά μου μαζί με τους καλεσμένους να κρατάν μια μεγάλη τούρτα και να μου τραγουδούν το ''Happy Birthday to you''
Αχχχ τί γλυκό που είναι.Φάγαμε όλοι μαζί την τούρτα και βάζουν μουσική.Είναι το Bleeding Love της Leona Lewis.Ο Σταύρος με πιάνει απο την μέση και με τραβάει στον ανοιχτό χώρο που είναι σαν πίστα για να χορέψουμε.
<<Τί κάνεις μας βλέπουν όλοι και θα καταλάβουν.>>λέω.
<<Δεν νομίζω να καταλάβουν αλλά και να καταλάβουν δεν με νοιάζει.>>λέει.
Με πιάνει απο την μέση και εγώ βάζω τα χέρια μου γύρο απο τον λαιμό του.Αρχίζουμε να χορεύουμε και τα κορμιά μας παραδίνονται στον ρυθμό της μουσικής.Πλέον δενμε νοιάζει τίποτε.
<<Θέλω να πάμε κάπου μόνοι μας.>>του λέω στο αυτί.
<<Ο.Κ. φύγαμε>>λέει.
Τους αποχαιρετάμε και μπαίνουμε στο audi.
<<Πούθες να πάμε;>>με ρωτάει.
<<Σπίτι>>λέω σαν να τον διατάζω.
Μπαίνουμε στο σπίτι και πάω γρήγορα στην ντουλάπα.Βγάζω τα καινούργια μου εσώρουχα και τα φοράω μαζί με ένα ζευγάρι γόβες.Βγαίνω έξω και στέκομαι μπροστά του.Ανοίγω την μουσική και αρχίζω να χορεύω.Τα μάτια του διαστέλονται.Αναιβένω πάνω του και τον φιλάω παθιασμένα.Τον ρίχνω στον καναπέ.Ανοίγω το πουκάμισο και σε κάθε κουμπί τον φιλάω αισθησιακά στο στήθος.Κατεβαίνω προς τα κάτω και του ανοίγω το παντελόνι.Του το βγάζω μαζί με το άσπρο μποξεράκι του.Με μια κίνηση ανεβαίνει πάνω μου.Μου βγάζει τα εσώρουχα και χωρίς να περιμένει μπαίνει μέσα μου.Μπαινοβγαίνει με πάθος τόσο γρήγορα.Βογκάω και φονάζω το όνομα του και τελειώνω.Βγαίνει απο μέσα μου και τελειώνει στην κοιλιά μου.Με κρατάει στην αγκαλιά του και χαιδεύει τα μαλλιά μου.Ο ύπνος μας παίρνει στον καναπέ.Ήταν μια τέλεια μέρα σήμερα.
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...