Νιώθω πάνω στα χείλη μου δύο καυτά χείλη να με ακουμπούν.
<< Έρηηη ξύπνα μωρό μου. >> λέει ο Ματτ.
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και η αγγελική του μορφή στέκεται μπροστά μου.
<< Καλημέρα μωρό μου. Ετοίμασα πρωινό κάτω>>λέει.
<< Καλημέρα.>> λέω και τρύβω τα μάτια μου.
<< Θα είμαι κάτω. Σε περιμένω να φάμε πρωινό.>>λέει και με φιλάει στο μέτωπο.
Πηγαίνω στο μπάνιο και κάνω ένα γρήγορο ντουζ. Στην τσάντα μου έχω μια αλαξιά. Ψάχνω για την τσάντα μου αλλά δεν την βρήσκω. Βλέπω πάνω στο κρεβάτι ένα πουκάμισο του. Το φοράω και κατεβαίνω κάτω.
<< Έψαχνα την τσάντα μου αλλά δεν την έβρισκα και έβαλα ένα πουκάμισο σου.>>λέω και σκύβω να πάρω την τσάντα μου. Ακούω την ανάσα του πίσω μου. Σηκώνομαι και η πλάτη μου χτυπάει στο στήθος του. Μου χαιδεύει την κοιλιά.
<< Πάνε βγάλε το πουκάμισο γρήγορα. >>λέει.
<< Γιατί;>> λέω ναζιάρικα και κουνάω τους γοφούς μου στο επίμαχο σημείο του. Ακούω την ανάσα του βαριά.
<< Έρη κάνε αυτό που σου είπα.>>λέει και μου δίνει μια σφαλιαρίτσα στα πισινά. Ξέρω ότι τον κόλλασα. Ανεβαίνω πάνω και βάζω μια καθαρή φόρμα μέσα απο την τσάντα μου.
Κατεβαίνω κάτω πάλι και κάθομαι να φάω πρωινό.
<< Σήμερα πρέπει να πάω στην γιατρό, μωρό μου.>>λέω.
<< Πώς με είπαις;>> ρωτάει ξαφνιασμένος.
<< Μωρό μου>>λέω. Έχω αποφασίση να συνεχίσω αυτή την ιστορία μέχρι όσο πάει. Δεν με νοιάζει καθόλου. Βαρέθηκα πια. Πρέπει να παντρευτώ. Και τώρα ναι είμαι ερωτευμένη μαζί του. Το λέω και θέλω να το φωνάξω.
<< Θέλω έτσι να με λες. Συνέχεια.>>λέει.
Σηκώνεται απο την καρέκλα του και έρχεται μπροστά μου. Με πιάνει απο το χέρι και με πηγαίνει στο σαλόνι. Με βάζει να κάτσω πάνω στα πόδια του.
<< Έρη μου. Είσαι ένα πανέμορφο πλάσμα. Απο τα ωραιότερα πάνω σε αυτή τη γη. Δεν μοιάζεις με τις υπόλοιπες γυναίκες. Υπάρχουν πολλά θυράματα που θέλουν να γευτούν κάτι ξεχωριστώ. Ένα απο αυτά ήταν και ο Σταύρος. Χτες το βράδυ κατάλαβα ότι τον αγαπάς πολύ. Αυτός; Αυτός σ' αγαπάει; Το έχεις σκευτεί; Δεν αξίζει να σκοτώνεις την καρδιά σου με μια αγάπη που δεν αξίζει. Αν σε αγαπούσε πραγματικά θα ήταν μαζί σου τώρα. Δεν το βλέπεις ότι κοιτάει την πάρτη του; Ξέρω ότι τα λόγια μου είναι σαν μαχαίρι στην καρδιά σου αλλά δεν μπορώ να σε βλέπω να υποφέρεις. Δεν σου αξίζει τέτοια αγάπη Έρη μου.>>λέει και τα δάκρυα μου τρέχουν καυτά απο τα μάτια μου. Μου σκουπίζει τα μάτια.
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...