Το καινούργιο σπίτι της Έρης

3.5K 119 4
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και ο Σταύρος δεν ήταν στο κρεβάτι.Σηκώθηκα και πήγα στην κουζίνα.Είχε ετοιμάσει πρωινό ο γλυκός μου και μου άφησε και ένα σημείωμα.Το ανοίγω και ξεκινάω να διαβάζω

''Καλημέρα μωρό μου!!!Σου ετοίμασα πρωινό.Θα τα πούμε στην δουλειά.Σ'αγαπώ!!''

Άχου το ζουζούνι μου.Κάθομαι να φάω.Σήμερα πρέπει να αγοράσω μια εφημερίδα και να συζητήσω με τον Σταύρο για το σπίτι που θέλω να νοικιάσω.Ξέρω ότι θα θυμώσει μαζί μου αλλά δεν γίνεται αλλιώς.Πάω να κάνω ένα μπάνιο και να ετοιμαστώ.Βάζω ένα τζίν,μια μαύρη πλεκτή V μπλούζα μακρομάνικη και τα μαύρα τακούνια μου christian louboutin.Βάφομαι ελαφρά, μόνο τονίζω τα χείλια μου με ένα φουξ-κόκκινο κραγιόν.Βάζω το μαύρο κοντό παλτό-σακάκι μου και το καρό κασκόλ μου και παίρνω την τσάντα μου και φεύγω.

Στον δρόμο σταμάτησα να πάρω μια εφημερίδα που έχει αγγελίες για σπίτια.

Μπάινω στην εταιρία.Χτυπάω την πόρτα του γραφείου του και μπαίνω μέσα.

<<Καλημέρα μωρό μου.>>του λέω και τον φιλάω.

<<Καλημέρα αγάπη μου>>λέει.<<Πώς κοιμήθηκες;>>συνεχίζει.

<<Τέλεια.>>του λέω και κάθομαι σε μια πολυθρόνα.

<<Την εφημερίδα τί την θες;Γιατί απο ότι ξέρω σου αρέσουν μόνο τα περιοδικά.>>λέει και με κοιτάει  με ένα εξιχνιαστηκό βλέμμα.

<<Εε ναι, αυτό θέλω να το συζητήσουμε λίγο.>>λέω και ο Σταύρος σηκώνει το φρύδι του κοιτόντας με με απορία.<<Πήρα μια απόφαση πολύ σοβάρη.>>λέω.

<<Οχχχ>>ξεφεύγει απο το στόμα του Σταύρου.

<<Σκέυτηκα να νοικιάσω ένα σπίτι.Θα ήθελα πολύ να έχω ένα δικό μου σπίτι.>>λέω και παρατηρώ ότι το βλέμμα του έχει αγριέψει.

<<Αυτό αποκλείεται!!>>λέει.

<<Μα γιατί;>>ρωτάω τσατισμένη.

<<Μένουμε μαζί στο δικό μου σπίτι, δεν υπάρχει λόγος να μένουμε χωριστά.Όχι!! Διαφωνώ εντελώς με την απόφαση σου.>>λέει θυμωμένα.

Σηκώνομαι όρθια και με υψωμένη φωνή του λέω <<Σταύρο άκου να δεις!!! Η ζωή είναι περίπλοκη.Τώρα μένουμε μαζί αύριο μπορεί να χωρίσουμε.Δεν λέω ότι θα χωρίσουμε αλλά κανείς δεν ξέρει.Μακάρι να ζήσουμε μαζί μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος, δεν καταλαβαίνω λοιπόν τον λόγο που δεν θές να νοικιάσω ή ακόμα και να αγοράσω ένα σπίτι.Πρέπει να έχω κάτι δικό μου.Δεν γίνεται να μην έχω κάτι στο όνομα μου.>>λέω και τον κοιτάω λαχανιασμένη απο τα νεύρα μου.

Κρυφό μου πάθοςWhere stories live. Discover now