Τα εισιτήρια

3.2K 114 4
                                    

Ήρθε η άνοιξη και τώρα πλησιάζει το καλοκαίρι.Σε δύο εβδομάδες έχουμε επέτειο με τον Σταύρο.Άραγε θα το θυμηθεί;

Το πρωί που ξύπνησα ο Σταύρος έλειπε στην δουλειά.Σήμερα έχω ρεπό και σκεύτομαι να πάω στο γυμναστήριο. Σήμερα βρέχει.Ανοιξιάτικη μπόρα. Έχει ψύχρα μπορώ να πώ.Ετοίμασα να πιώ έναν καφέ.Γαλλικό φουντούκι.Προτημώ και την βανίλια αλλά τώρα βρήκα μόνο φουντούκι.Είμαι στο δικό μου σπίτι και κάθομαι στο παράθυρο στην κρεβατοκάμαρα μου.Το Σέντραλ Πάρκ τώρα είναι χαρούμενο και ανθυσμένο.Σκεύτομαι το χτεσινό βράδυ, που τα κορμιά μας ενώθηκαν με τόσο πάθος και ένταση.Τον θέλω.Με θέλει.Δεν θέλω να χωρίσω ποτέ μαζί του.Θέλω να γεράσω μαζί του.Με αποσπάει την προσοχή το χτύπημα του κινητού μου.Είναι ο Σταύρος.

<<Έλα μωρό μου, καλημέρα.>>λέω.

<<Καλημέρα τριαντάφυλλο μου τί κανεις;>>με ρωτάει.

<<Πίνω καφέ και βλέπω το Σέντραλ Πάρκ.>>του απαντάω.

<<Θέλω μία χάρη>>μου λέει.

<<Ό,τι θές.>>λέω

<<Ξέχασα τον φάκελο μου πάνω στο τραπέζι της κουζίνας μπορείς να μου τον φέρεις;>>λέει.

<<Ναί μωρό μου ντύνομαι και έρχομαι.>>λέω.

Πετάγομαι απο το κρεβάτι και πάω να ετοιμαστώ.Φοράω ένα μπορτό παντελόνι και απο πάνω μια μακρυά, φαρδυά,άσπρη,πλεκτή μπλούζα.Βάφομαι ελαφρά.Βάζω τα καφέ μου μποτάκια και πέρνω την τσάντα μου.Κατευαίνω στην κουζίνα και παίρνω τον φάκελο πάνω απο το τραπέζι και φεύγω.

Μπαίνω στην εταιρία και κατευθύνομαι προς το γραφείο του αλλά δεν είναι μέσα.Πάω στην ρεσεψιόν.Έχει σύσκεψη.Χτυπάω την πόρτα της αίθουσας συσκέψεων και μπένω.

<<Με συνχωρήται.>>λέω <<Ο φάκελος.>>συνεχίζω

<<Ευχαριστώ.>>λέει. <<Περίμενε με στο γραφείο μου.>>συνεχίζει.Κουνάω καταφατηκά το κεφάλι μου και βγαίνω απο την αίθουσα.Τον περιμένω δέκα λεπτά και μπένει μέσα.

<<Μωρό μου πάμε για φαγητό;Είναι 12:30.>>λέει.

<<Ναί γιατί πεινάω.>>λέω και σηκώνομαι.

Ο Σταύρος με κρατάει απο την μέση και περπατάμε στην εταιρία.Αυτό δεν το έχει κάνει ποτέ και όλοι μας κοιτάνε.

Μπαίνουμε στο εστιατόριο λίγο πιο κάτω και καθόμαστε σε ένα τραπέζι.Αφού παραγκέλνουμε ο Σταύρος ξεκινάει να λέει.

<<Λοιπόν μωρό μου σε δύο εβδομάδες έχουμε επέτειο.>> τα μάτια μου γουρλόνουν και καρφόνονται πάνω του.Αχχ το θυμάται. <<τί θα έλεγες να πηγαίναμε Παρίσι;>>λέει και με κοιτάει τόσο χαλαρά.

<<Ναί,ναί,ναί, θέλω πάρα πολυ.>>λέωκαι λάμπω ολόκληρη.

<<Ωραία>>λέει και βγαζει δύο εισητήρια απο την τσέπη του. <<σε πέντε μέρες πετάμε.>>συνεχίζει.

Γυρίζουμε στο σπίτι .

<<Είσαι πολύ όμορφη σήμερα.>>μου λέει και τον φιλάω.

Κρυφό μου πάθοςWhere stories live. Discover now