'' << Όχι μή Σταύρο δεν μπορείς. Δεν μπορείς να μου κάνεις κακό>>
Με πιάνει απο τον λαιμό. Μου κόβεται η αναπνοή. Ακούγετε το What if the storm ends? του Snow Patrol. Θέλει να με πνίξει ακούγοντας αυτό το τραγούδι.
<< Ναι μπορώ Έρη. Πως μπορείς και τολμάς να παντρευτείς αυτόν.>>. Η ανάσα μου κόπηκε''
Πετάγομαι απο το κρεβάτι. Είμαι λαχανιασμένη και ιδρωμένη. Κοιτάω γύρω μου χαμένη. Είμαι πάνω στο κρεβάτι γυμνή και ο Ματτ κοιμάται δίπλα μου.Δεν ακούω κανένα τραγούδι. Τρύβω τον λαιμό μου σαν να έχω κάτι. Όνειρο ήταν. Απλά ένα κακό όνειρο. Ένα κακό όνειρο με τον Σταύρο. Ελπίζω να μην το ξαναδώ.
Σηκώνομαι και φοράω μόνο το πουκάμισο του Ματτ. Αυτή την στιγμή με πιέζουν όλα, ακόμα και τα εσώρουχα.
Κατεβαίνω κάτω για να ετοιμάσω πρωινό. Ψαχουλέυω τα ντουλάπια μέχρι να βρώ αυτά που θέλω. Τελικά τα βρήκα και ετοίμασα το πρωινό, μόνο καφές μου έμεινε. Βάζω καφέ στις δύο κούπες. Ο Ματτ κατεβαίνει, με αγκαλιάζει απο πίσω και με φιλάει στον λαιμό.
<< Μια πολύ γλυκιά καλημέρα.>>λέει.
<< Καλημέρα μωρό μου. Πως κοιμήθηκες;>>τον ρωτάω.
<< Πρώτη φορά στην ζωή μου κοιμήθηκα τόσο ωραία.>>λέει.
<< Έλα κάτσε να φάμε πρωινό τώρα γιατί πεθαίνω στην πείνα.>>λέω.
Καθόμαστε να φάμε και παρατηρεί τί φοράω. Κάτι θέλει να μου πεί αλλά δεν μου λέει.
<< Είχες δεύτερα εσώρουχα μαζί σου;>>με ρωτάει αδιάφορα.
<< Όχι.>>λέω σαν να μην έγινε τίποτα.
<< Τα άλλα είναι πάνω.>>λέει.
<< Ναι το ξέρω.>>λέω
<< Και τί φοράς;>> με ρωτάει και είναι έτοιμος να τρελαθεί απο την περιέργεια του.
<< Δεν φοράω>>λέω και το πρόσωπο του παίρνει πονηρό ύφος.
<< Γιατί μου το κάνεις αυτό πρωί πρωί;>>λέει και τα μάτια του γυαλίζουν..
<< Τί κάνω δηλαδή;>>λέω και παίζω τα μαλλιά μου.
<< Με έχεις κολάση.>>λέει και σηκώνεται για να έρθει κοντά μου. Όντως διακρήνω κάτι απο την φόρμα. Δεν περίμενα ότι εγώ θα ήμουν αυτή που θα του ξεσήκωναι τον αντρισμό του. Μπράβο μου!!!
<< Εγώ λέω να πάμε να δούμε το σπίτι και να αρχίσουμε την διακόσμηση και μετά να δούμε τίποτα για τον γάμο.>>λέω.
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...