Μετά απο ενάμιση χρόνο η ζωή μου έχει αλλάξει ριζικά. Όλα έφτιαξαν. Βέβαια υπήρχαν και σοβαρά προβλήματα αλλά πλέον έχουν περάσει.
Η Κατερίνα είναι δυόμιση χρονών. Μοιάζει πιο πολύ τον Σταύρο και λιγότερο εμένα. Κάθε πρωί την πηγαίνει ο Ματτ στον παιδικό σταθμό και όταν σχολάει την παίρνει ο Σταύρος και την φέρνει. Της έχουμε πεί την αλήθεια με την βοήθεια ψυχολόγου. Και τον Ματτ και τον Σταύρο τον λέει μπαμπά. Ο Ματτ παίζει όλη μέρα μαζί της και ο Σταύρος την βλέπει τα Σαββατοκύριακα και μία μέρα την εβδομάδα.
Ο Σταύρος έπιασε μια καλύτερη θέση σε μια άλλη εταιρία που τον πληρώνει καλύτερα. Πριν μισό χρόνο κέρδισε στο καζίνο πολλά χρήματα και έτσι αγόρασε ένα καινούργειο και ταιράστιο σπίτι αρκετά μακρυά για εξωχικό. Είναι περίπου δύο ώρες μακρυά απο την Νέα Υόρκη.
Εγώ πριν ένα χρονό είχα μείνει έγκυος απο τον Ματτ όμως απέβαλα το μωρό. Είχα πάθει περίπου δύο μήνες κατάθληψη. Τελικά το ξεπέρασα. Με τον Σταύρο κοιμήθηκα άλλη μια φορά μετά απο ένα κλάμπ που είχαμε γυρίσει. Ήμουν πολύ μεθυσμένη. Η ταινεία μου πήρε τέσσερα όσκαρ και έχω γυρίσει και άλλες δύο απο τότε. Με τον Σταύρο πήγαμε και είδαμε τις πενήντα αποχρώσεις του γκρί που βγήκε σε ταινία. Ήταν φανταστηκά. Με τον Ματτ πήγαμε διακοπές Βραζιλία και στην Αυστρία. Περάσαμε τέλεια. Όταν ο Ματτ πήγε στην Σουηδία για μια ταινία εγώ πήγα για πέντε μέρες και έμεινα μαζί με την Κατερίνα στο εξωχικό του Σταύρου το καλοκαίρι για να χαλαρώσω λίγο. Σε αυτές τις πέντε μέρες δεν κοιμήθηκα με τον Σταύρο αλλά βρέθηκα πολύ κοντά του. Όταν η Κατερίνα πήγαινε για ύπνο εμείς καθόμαστα αγκαλιά στην πισίνα και πίναμε κρασί ή σαμπάνια. Όταν ζεστενόμασταν κάναμε και μια βουτιά με τα μαγιό.
Ο Ματτ πάλι δούλευε και έφευγε επαγκελματικά ταξίδια αρκετές φορές για να μπορεί να φροντίζει εμάς. Ένα βράδυ του ζήτησα συγνώμη κλαίγοντας στην αγκαλιά του και του έλεγα ότι ξέρω πόσο δύσκολη είναι και η δικιά του θέση και ότι ξέρω τί φοβαται. Άρχισε να κλαίει και αυτός και να μου λέει πόσο με αγαπάει και ότι είμαστε μια χαρά μαζί.
Η Νίκα παντρεύτηκε με τον James και έκαναν ένα αγοράκι.
Η μητέρα μου γνώρισε ένα κύριο πολύ συμπαθητικό και ζουν μαζί.
Για τον Ίαν δεν άλλαξε τίποτε. Πάλι το ίδιο έκανε, άλλαζε συνέχεια γκόμενες και συνέχεια έμενε μόνος του. Δεν φαίνεται να τον ενοχλή. Τελικά αυτός κάνει την καλύτερη δουλειά απο όλους μας.
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...