Είμαι οχτώμιση μηνών. Η κοιλιά μου είναι τεράστια. Με ενοχλεί αρκετά. Η Τερέζα είχε δίκαιο. Έχω ομορφήνει αρκετά. Εκτός αν ο καθρεύτης με κάνει πιο ωραία. '' Καθρεύτη καθρευτάκη μου ποιά είναι η ποιό όμορφη μέσα σε αυτό το σπίτι;'' Νίωθω μια κλοτσιά απο το μωρό. '' Κατάλαβα καθρευτάκη μου δεν είμαι εγώ αλλα η μπεμπούλα. Ξέρω καθρευτάκη γιατί είναι όμορφη η κόρη μου. Μοιάζει τον μπαμπά της εεε;'' Άλλη μία κλοτσιά νιώθω λίγο πιο δυνατή αλλά ευτηχώς δεν πονάω.
<< Μωρό μου είσαι έτοιμη;>> με βγάζει απο την σκέψη ο Ματτ.
<< Ναί έτοιμη.>> του πιάνω το χέρι σφυχτά και φεύγουμε.
Σήμερα έχω φωτογράφιση για την ημέρα της μητέρας σε ένα περιοδικό για μαμάδες. Θα μπώ εξώφυλλο. Νομίζω θα είμαι ξαπλωμένη στην άμμο και η κοιλίτσα μου θα φαίνεται φουσκοτή και ορθομαίνει σαν μια μεγάλη μπάλα. Μετά θα πρέπει να κάνω φωτογράφιση με τον Ματτ. Μου είπαι χτες ότι θα φοράμε άσπρα εσώρουχα, -εγώ για μαμάδες- και θα με φιλάει την κοιλίτσα. Τί γλυκιά φωτογράφιση.
Το αμάξι του Ματτ σταματάει στην παραλία. Οοοο είναι και ο Ίαν. Κάνω το βήμα μου πιό γρήγορο και τον αγκαλιάζω.
<< Ίαν δεν ήξερα ότι θα είσαι εδώ.>>
<< Έκπληξη!!! Πώς πάει η γλυκιά κοιλίτσα;>>
<< Τέλεια.>>
Ο Ματτ μας πλησιάζει με ένα τεράστιο χαμόγελο.
Μετά απο τέσσερις ώρες η φωτογράφιση τέλειωσε. Έχω κέφια, πολλά κέφια.
<< Λοιπόν αγόρια, επειδή έχω κέφια, τί λέτε πάμε για καμιά κρέπα που μου μύρισαι;>>
<< Εγώ δεν μυρίζω κάτι εσύ μυρίζεις Ίαν;>> λέει ο Ματτ και θέλει να σκάσει στα γέλια.
<< Ούτε και εγώ>> και ο Ίαν είναι έτοιμος να σκάσει στα γέλια.
<< Με κοροιδεύεται ρε; Άμα και εσείς είσασταν έγκυες και εσείς θα μυρίζατε.>> λέω και τους χτυπάω ελαφρά στην κοιλιά.
Ο Ματτ με κρατάει απο την μέση και είμαι κολλημένη πάνω του και προχωράμε μαζί αγκαλιά καθώς ο Ίαν μιλάει για την ταινία που θα γυρίσουμε. Ο Ματτ με φιλάει τρυφερά στο κεφάλι και μπαίνουμε στην κρεπερή.
<< Γειά σας τί θα θέλατε;>>
<< Ότι μύρισε η κυρία.>> λένε και η δύο μαζί και χασκογελάνε.
<< Ωραία. Θέλω μία κρέπα με μερέντα και πολύ μπισκότο.>>
Καθόμαστε να φάμε.
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...