Το πρωί σηκώθηκα και έκανα τσάι. Κομμένοι οι καφέδες. Βάζω το γκρί αθλητικό σορτσάκι μου και ένα κοντό άσπρο μπλουζάκι. Η Νίκα μόλις ξύπνησε και είναι αναψοκοκκινισμένη.
<< Γιατί είσαι ξαναμαίνει εσύ;>>την ρωτάω.
<< Άσε έβλεπα ένα όνειρο>>λέει.
<< Μμμμ κατάλαβα.>>λέω.
Το κουδούνι χτυπάει. Ανοίγω. Είναι το κούριερ. Μανία με εμάς έχει το κούριερ;.
<< Βρε βρε βρε το κούριερ απο χτες.>>λέω
<< Γεια και πάλι>>λέει και γελάει.
<< Σήμερα θέλω την φίλη σου.>>λέει.
<< Μπα πως και έτσι;>>λέω και φωνάζω την Νίκα.
Η Νίκα υπογράφει και παίρνει ένα μεγάλο μπουκέτο με φουξ τριαντάφυλλα.
<< Να μας ξανάρθεις και αύριο >> τον λέει πριν κλείσει την πόρτα.
Καθόμαστε στον καναπέ και η Νίκα ανοίγει τον φάκελο. Βγάζει ένα κλειδί. Παράξενο. Διαβάζει την κάρτα. Λέει οδό και όροφο και απο κάτω Υ.Γ. Σ ' αγαπώ !!! James...
<<Ουυυ πολύ σέξυ.>>λέω.
<< Αχχ τον γλυκό μου αγώρασε σπίτι.>>λέει.
Πάω στο ξενόνα να καθαρίσω και να δω τί έχει η ντουλάπα για να μπορεί η μητέρα μου να βάλει τα ρούχα της. Η Νίκα κοιμάται μαζί μου και έχει τα ρούχα της στην ντουλάπα τώρα που θα τα πάρει θα βάλω τα ρούχα μου απο τον ξενόνα στην δικιά μου ντουλάπα. Έχω υπερβολικά ρούχα και δεν χωράνε πουθενά. Ούτε στην ντουλάπα-δωμάτιο....
Μετά απο μία ώρα το δωμάτιο είναι έτοιμο. Η Νίκα βάζει φόρμες ενώ εγώ βάζω τα ρούχα του Σταύρου μέσα στην βαλίτσα του. Θα πάμε να αφήσω την βαλίτσα και μετά θα πάμε μαζί να δούμε το καινούργειο της σπίτι. Η πόρτα χτυπάει. Ανοίγω. Είναι η μητέρα μου.
<<Μαμά ήρθες.>>λέω.
<< Ναι.>>λέει.
<< Δωσε την βαλίτσα σου να την ανεβάσω.>>λέω.
<< Θα την ανεβάσω εγώ είναι βαρυά>>λέει. Την πάω στο δωμάτιο της.
<<Μπορείς να το διακοσμήσεις όπως θές.>>την λέω.
<<Όχι είναι μια χαρά.>>λέει.
<<Πάω να αφήσω τα πραγματα του στο μαγαζί και θα πάω στο καινούργειο σπίτι της Νίκας και θα έρθω οκ;>>λέω.
ESTÁS LEYENDO
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...