Μόλις έχω φτάσει στο αεροδρόμιο του Μα'ι'άμι.Ο Σταύρος μου είχε δώσει ένα φάκελο πριν φύγω και μου είπαι να τον ανοίξω μόλις φτάσω.Τον βγάζω απο την τσάντα και τον ανοίγω και ξεκινάω να διαβάζω.
'' Έρη μου, ελπίζω να έφτασες καλά.Μόλις πάρεις τις βαλίτσες σου και βγείς έξω θα σε περιμένει κάποιος που έχω στείλει με μια ταμπέλα που γράφει το όνομα σου.Θα σε πάει σε έναξενοδοχείο και εκεί έχω κάνει κράτηση μια σουίτα στο όνομα σου.Θα σε περιμένουν πολλές εκπλήξεις εκεί.Πριν ξαπλώσεις στείλε μου ένα μύνημα ότι έφτασες.Μην το ξεχάσεις.Σ' αγαπώ... ''
Αχχ τι γλυκός που είναι...μακάρι να ήταν εδώ.
Βγαίνω έξω και βλέπω κατευθείαν την ταμπέλα με το όνομα μου.Ένας κύριος μου χαμογελάει γιατί έχει καταλάβει ότι είμαι εγώ.Μπαίνω στην πίσω θέση του τζιπ και μπροστά κάθετε ο σοφέρ με τον χαμογελαστό κύριο που τον λένε Μίχαελ.Μόλις φτάνουμε στο ξεναδοχείο με βοηθάει να βγώ απο το αμάξι.Μένω με το στόμα ανοιχτό.Δεν έχω δει ποτέ τέτοιο ξενοδοχείο.Κλείνω όμως το στόμα μου μην φανώ και χωριάτισα.Ο Μίχαελ πηγαίνει τις βαλίτσες στην ρεσεψιόν και τις τοποθετούν σε ένα χρυσό καροτσάκι.Ο Μίχαελ μου δίνει μια κάρτα με ένα τηλέφωνο και μου λέει οτι, όταν θέλω να πάω κάπου θα καλώ τον αριθμό και ο σοφέρ θα είναι έξω.Με αποχερετάει και φεύγει.Λέω στην ρεσεψιόν το όνομα κράτησεις και ένας κύριος πέρνει το καροτσάκι με τις βαλίτσες και μου λέει να τον ακολουθήσω.Μπαίνω στη σουίταν και ο κύριος αφήνει τις βαλίτσες μου.Ανοίγω το πορτοφόλι μου και του δίνω ένα φιλοδώριμα.
Η σουίτα είναι υπέροχη και τεράστια.Μπροστά μου είναι το σαλόνι με ένα μαύρο γωνιακό καναπέ και μια τεράστια τηλεόραση.Απο δίπλα έχει μια μεγάλη άσπρη τραπεζαρία με καρέκλες πλεξ-γκλας(διάφανες απο πλαστικό).Προχωράω και ανοίγω μία γύαλινη μαύρη πόρτα.Είναι το μπάνιο.Παντού μαύρα πλακάκια.Οι βρύσες έχουν αισθητίρα.Βλέπω ένα κουμπί και το πατάω και οι κουρτίνες του μπάνιου ανεβαίνουν προς τα πάνω.Όλο το μπάνιο δεν έχει τοίχους, είναι φτιαγμένο απο τζάμι.Ααα για αυτο οι κουρτίνες.Τις ξανακατεβάζω.Βγαίνω απο το μπάνιο και πάω σε ένα άλλο δωμάτιο.Η κρεβατοκάμαρα είναι υπέροχη.Έχει ξύλινο πάτωμα και ένα μεγάλο κρεβάτι που το προσκέλαφο του είναι μαύρο βελούδινο.Όλη η σουίτα έχει φοβερή θέα.
Πάνω στο κρεβάτι υπάρχουν πολλά δώρα.Οοο θεέ μου δεν έπρεπε να μου πάρει δώρα σίγουρα θα είναι ακριβά.Ανοίγω όλα τα κουτιά και έχω πάθει ένα σοκ.Μου πήρε iphone, ipad, ipod και ένα laptop της apple.Τί τρελός...Μέσα έχει ένα σημείωμα που λέει
''Αγάπη μου,σου έχω 2 εκπλήξεις για σήμερα.Αυτή είναι η πρώτη.Είναι όλα για σένα.Μέσα στις επαφές του iphone υπάρχουν όλα τα τηλέφωνα.Στείλε μου ένα μύνημα θα σε πάρω εγώ στις 12 το βράδυ.Κάνε ένα μπάνιο και περίμενε με το μπουρνούζι σου.Θα έρθει μια κυρία να σε πάρει στις 9 το βράδυ.Φιλάκια μωρό μου!! Να περάσεις καλά.''
Είναι ίδη 8 και 30 και σε λίγο θα έρθει.Τρέχω στο μπάνιο και πετάω τα ρούχα μου στο πάτωμα και μπαίνω για ένα γρήγορο ντουζάκι.Βγαίνω και περιμένω 10 λεπτά μέχρι να έρθει αυτή η κυρία.
Η πόρτα χτύπησε.Είναι αυτή η κυρία που με είπαι ο Σταύρος.
''Γειά σας το όνομα μου είναι Άνη και μαζί θα κάνουμε σπα.''μου λέει και χαμογελάει.
''Χάρηκα.Έρη''της απαντάω και χαμογελάω και εγώ.
Μετά απο δύο ώρες σπα ανεβαίνω στο δωμάτιο και ξαπλώνω.Πέρνω το iphone μου και αρχίζω να το εξερευνώ.Μετά απο κανένα μισάωρο αρχίζει να χτυπάει με το αγαπημένο μου τραγούδι το walking with a ghost.Είναι ο Σταύρος.Το σηκώνω.
''Σταύρο!!''λέω.Είμαι πολύ χαρούμενη που με πήρε τηλέφωνο.
''Πώς πέρασες σήμερα αγάπη μου;''μου λέει και χαμογελάω.Ξεκινάω και τον διηγούμε την μέρα μου.
''Καληνύχτα ζουζούνι μου''του λέω.
''Ξαναπές το.''μου λέει.Χαμογελάω.
''Καληνύχτα ζουζούνι μου''του ξαναλέω.
''Αχχ καληνύχτα αγγελέ μου.''λέει.
Είμαι πολύ κουρασμένη και αποκοιμάμε μόλις κλείνω το τηλέφωνο.Τον θέλω.Με θέλει.Αχχ αυτό μου αρκεί...
YOU ARE READING
Κρυφό μου πάθος
RomanceΗ Έρη γνωρίζει τον Σταύρο,τον ξάδελφο της και τον ερωτεύεται με την πρώτη ματιά, το ίδιο και αυτός.Κανείς δεν το λέει μόνο το δείχνει με τα μάτια.Η μοίρα θα τους φέρει μαζί και μόνοι τους χωρίς να ξέρουν το αύριο ζουν την κάθε μέρα σαν να είναι η τε...