15

10.4K 695 190
                                    


☁️—satır arası yorum istiyoruum💜

birkaç gün sonra

Neden tatil günümde Kai ve Sm menajerinin çağrısıyla uyanmak zorundaydım ki? Hala uyumak istiyordum. Susmak bilmeyen telefonumu gözlerim kapalı açarak kulağıma götürdüm.

''Kalkmadın mı hala?''

''Of!'' Telefona bağırarak yataktan kalktım. ''Kalktım şimdi.''

''Kulağıma zarar vereceksin. Ne kadar değerli olduklarını bilmiyor musun?'' Telefonumu hoparlöre alıp dolabımın karşısına geçtim. Basit bir şortla tişört çıkardım. Hazırlanırken Kai ile konuşmaya devam ettim.

''Etkinliğin akşam olacağını söyledin ama neden şimdi şirkete gelmek zorundayım?''

''Ayrıntıları konuşacaklarmış. Hem şirkettekilerde seni özledi.''

''Menajer medyaya biraz ses getirmen gerektiğini söyledi. Sana yardım edeceğim ama bu biraz riskli değil mi?'' İç çekişi kulaklarıma doldu.

''Biliyorum ama yapabileceğim pek bir şey yok.''

''Neyse Kim Kai!'' dedim neşeli çıkan sesimle. ''Giyindim geliyorum. Yarım saate orada olurum ve bana yemem için bir şeyler al lütfen.'' Beni onayladıktan sonra telefonu kapattım. Ayakkabılarımı giyerek evden çıktım. Kapının önünde park halinde duran, kullanmayı neredeyse unutacağım küçük ama sevimli arabama bindim. Her ne kadar Suga'nın arabası kadar koltukları rahat olmasaydı iş görüyordu.
Sm şirketine sürerken radyodan çalan şarkılara eşlik ettim.

//

''Kelsey!'' Şirketteki birkaç arkadaşım beni görünce üzerime atlamıştı.

''Seni özledik.''

''Buradan ayrılırken sık sık geleceğini söyledin ama gelmedin. Seni çağırmasalardı yine gelmeyecektin.'' Şikayet ederlerken güldüm.

''Günlerim cidden çok yoğun geçiyor. Bir ara buluşacağımızdan emin olalım.'' Beraber konuşarak toplantı odasına ilerledik. Toplantı odasına kadar bana eşlik etmişlerdi ama içeriye girmemişlerdi. Kapıyı birkaç kez tıklatarak içeriye girdim. Görüş alanıma giren kişinin Kai olmasını beklerken Lee Soo Man görüş alanıma girmişti ve saygıyla eğildiğimde yeri öpmeme ramak kalmıştı. Gülerek beni yanına çağırdığında iki yanında Kai ve menajer oturuyordu. Kai'nin yanına oturduğumda ellerimi bacaklarımda beklettim.

''Uzun zaman oldu.'' dedi gülerek.

''Evet,'' dedim yavaşça gülümseyerek. ''Sizi sık sık ziyarete geleceğim.''

''Bu beni mutlu eder.'' Başımı aşağı yukarıya salladım. Kai nazikliğim karşısında dizime vurmuştu.

''Gelelim konumuza.'' Ellerini masanın üzerinde birleştirip ikimize baktı. ''İlişki skandalı gibi bir şey olmayacağından emin olabilirsiniz.'' İkimiz de başımızı salladık.

''Dizi çekimleri bittiği için parti düzenlendi ve sen de en yakın arkadaşına destek olmak için beraber katıldınız. Biz açıklama yapacağız zaten.'' dedi ellerini masada birleştirirken. "Ön gösterim de değil. Sadece set çalışanların ve arkadaşların olacağı bir parti."

''Sana elbise hazırlandı.'' Elbise hazırlandığına göre demek önceden beri planlanan bir şeydi bu. Şimdi haberimin olmasına şaşmamalıydı.

''Akşama kadar buralarda takılın. Şirketten beraber çıkarsınız.'' İkimiz de tekrar başımızla onayladığımızda yavaşça ayaklanıp dışarıya çıktı. Ardından menajerde çıktığında rahatlamıştım. Derin bir nefes alarak rahatça oturup arkama yaslandım. Ayrıntılı bir şekilde konuşulacak demişti ama iki şey söyleyip dışarıya çıkmıştı. Adama saygı duysam da kasılıyordum. Ne seviyordum ne sevmiyordum ama fena değildi. Kendi düşünceme yavaşça güldüm.

📷; cameramanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin