26

6.6K 374 127
                                    


☁️—satır arası yorum istiyoruum💜

Jimin sandalyesini geriye doğru iterek kalkmıştı ve yüz hatları keskinleşmişti. Yanımıza doğru gelirken, her an Jongin'e yumruk atacak gibi görünüyordu. Yanımızdan geçerken, Jongin gözlerini kapayarak kendisini hazırlamıştı fakat öyle olmadı. Jongin'in omzuna, bedeniyle sertçe vurup, yanımızdan öylece geçip gitmişti.

"Oh!" dedi elini kalbine götürerek. "Ucuz atlattım." Arka tarafa bakmaya devam ederken yüzünde tekrar bir gülümseme oluşmuştu.

"Ya Taehyung? Min Young ile aralarında bir şey var değil mi? Lay hyunga bakışına bak." Arkamı döndüğümde yüzümü gülümseme kaplamıştı. Gerçekten Min Young'u kıskanmıştı.

"Jimin'i kızdırdın." Chanyeol yanımıza gelip, Jongin'in ensesine vurmuştu.

"İleriye gittim biliyorum." Pes edercesine ellerini kaldırdığında, etrafta uzun süre gözlerini gezdirdi.

"Yanına gideceğim." Arkamı dönüp üyelere baktım. "Jimin nereye gitti?" diye sorarken bilmiyor oluşları anlaşılıyordu.

"Nereye gittiğini söylemedi." Onaylarken Jimin'i bulmak umuduyla yanlarından ayrıldım. İnsanların arasından yavaş yavaş ilerlerken gözlerim Jimin'i arıyordu. Bu kalabalık ortamda Jimin'i bulmam biraz zordu.

Uzun arayıştan sonra Jimin'i bulamayarak, üyelerin yanlarına dönmüştüm. Yüzümü asarak yanlarına oturduğumda, gözlerim hala etraftaydı. Diğer üyeler tam karşı masamızda oturuyordu ve Kyungsoo gülüp göz kırptığında yavaşça gülümsedim.

"Güzellik." Tanıdık sese doğru dönerken, konuşmasına devam etmişti. "Dans edelim mi?" Cevabımı beklemeden ellerimden kavrayıp, çoktan çekiştirmeye başlamıştı.

"Jimin'i bulamadım. O gelene kadar oturmak istiyorum." Ellerini gevşettiğinde öyle kaldı.

"Merak etme." dedi Jungkook beni rahatlatarak. "Senlik bir şey yoktu." Masada duran kurabiyelerden bir tane alıp, ağzıma doğru götürdü. Ufak bir ısırık aldığımda gülmüştü.

"Çıkıp şarkı söyleyelim mi?" Bakışlarıyla sahneyi işaret etti. Olumsuzca başımı sallarken güldüm.

"Beni rezil mi etmek istiyorsun?" Başını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Sadece eğlenmek istiyorum." Tekrar onaylamadığımda yüzünü düşürmüştü. O sırada ortamın ışıkları biraz kısıldığında etrafıma baktım.

"Jimin hyungu buldum." dedi bana gülerek. Eliyle çenemi kavrayarak, başımı sahneye çevirdiğinde, Jimin'i eline mikrofonu alırken gördüm.

"Ah çok gergin hissediyorum." Yavaşça konuştuğunda dikkatle Jimin'e bakmıştım. Üyeler kıkırdayarak, masanın üzerinden telefonlarını kavrarlarken, Jungkook'ta kamerasını almıştı.

"Bu şarkıyı özel bir insana söylemek istiyorum." Bana gülümseyerek baktığında yüzümde hemen tebessüm oluşmuştu.

Şarkının melodisi başladığında, gözlerini üzerimden ayırmadan şarkıyı söylemeye başlamıştı.

I found a love for me
(Bana göre bir aşk buldum.)

Darling, just dive right in and follow my lead
(Sevgilim, sadece dal ve öncülüğümü takip et.)

Well, I found a girl, beautiful and sweet
(Bir kız buldum, güzel ve tatlı.)

Oh, I never knew you were the someone waiting for me (Asla benim için bekleyen kişinin sen olacağını bilmezdim.)

📷; cameramanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin