✖Κεφαλαιο 9🍸

6.8K 801 233
                                    

"Στεφανος pov "

Την βλεπω να στεκεται λιγα μετρα μακρυα μου , να μιλαει με τον Αρη .Ενα μερος μου θελει να τρεξει να την αγκαλιασει σφιχτα ,ξεχνωντας ολα αυτα που εγιναν και ξεκινωντας μια νεα αρχη .

Τιποτα αλλο.

Αλλα εδω ηρθα για να μου εξηγησει ,τιποτα περισσοτερο ,τιποτα λιγοτερο .

-Ιρις ."λεει ο Αρης ενω με κοιτα απολυτα ηρεμος .

Σαν να μην ειμαι απειλη για εκεινον .Λες και με εχει  βγαλει απο το παιχνιδι.

-Ειναι απο πισω σου ."συνεχιζει και μετα απο λιγο ,ενα ζευγαρι γαλαζια ματια ενωνονται με τα δικα μου .

Ενα ριγος διαπερνα το σωμα μου και καταλαβαινω οτι ειναι απο εκεινη .Απο το εντονο βλεμμα που μου ριχνει .

Γυρναει ξανα στον Αρη και βγαζει ενα χαρτακι με εναν στυλο ,αρχιζοντας να γραφει κατι .Την κοιταω μπερδεμενος .

Στο τηλεφωνο ειχε πει οτι θα ηθελε να με αγκαλιασει ή να με φιλησει .

Και να σε βαρασει .

Το παραλειπω αυτο το κομματι .Δινει το χαρτακι στον Αρη που την κοιταει εξισου μπερδεμενος.

-Παρε με αν θες να συνεχισουμε την συζητηση μας .Δυστυχως δεν μπορω να  βρισκομαι στον ιδιο χωρο με μαλακες."λεει και γουρλωνω τα ματια .

Με ειπε μαλακα;

ΜΕ ειπε μαλακα .

Την βλεπω να προσπερναει τον Αρη και να απομακρυνεται .Ο Αρης με κοιταει ενω προσπαθει να μην σκασει στα γελια .

-Ψιτ ,μαλακα."μου λεει χαμογελαστος ενω τον πλησιαζω γεματος νευρα ."Δεν ξερω τι της εκανες .Αλλα ενα ειναι το σιγουρο ."μου λεει και περιμενω να συνεχισει .

-Τι ειναι; "λεω γεματος νευρα ενω προσπαθω να δω που πηγαινει .

Δεν βιαζεται ,περπατα αργα λες και δεν την νοιαζει .

Δεν εχει την ιδια ταχυκαρδια που ειχα οταν επιβιβαζομουν στο αεροπλανο για να ερθω να την συναντησω .

-Την εχεις χασει ."μου λεει ενω με προσπερναει και φευγει .

Οχι ,δεν την εχω χασει .

Αρχιζω να περπαταω γρηγορα για να την φτασω .Πιανω το χερι της απαλα και γυρνα να με κοιταξει ηρεμη .Σαν να βλεπει εναν αγνωστο .

Την εχεις χασει .

Οχι .

-Θελω τις εξηγησεις."της λεω αποτομα και εκεινη σχηματιζει ενα μικρο γελακι στο ομορφο προσωπο της .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now