"Στεφανος pov"
Μια αντρικη φωνη ακουγεται απο το τηλεφωνο και κρατιεμαι με νυχια και με δοντια απο το να αρχιζω να φωναω ποιος στο διαολο ειναι αυτος που ανησυχησε για εκεινη .Αλλα μετα θυμαμαι οτι δεν ειμαστε μαζι .
Δυστυχως.
-Μακαρι να ηταν εκεινος εδω .Να ανησυχουσε για εμενα."ακουγεται η φωνη της Ιρις απο το τηλεφωνο και καταλαβαινω πως δεν μιλαιε στο τηλεφωνο αλλα σε εκεινον .
-Ποιος ,Ιρις;"την ρωταει και περιμενω να πει το ονομα μου .Ποσο μου εχει λειψει να ακουω την φωνη της να λεει το ονομα μου ."Θα στον φερω εδω ."της συνεχιζει και αν μπορουσα θα εβγαινα απο το τηλεφωνο να τον βαρεσω που της μιλαει τοσο γλυκα .
-Εφυγε .Δεν εκατσε να του εξηγησω απλως εφυγε .Αν μπορουσα να σου πω τι ενιωθα τοτε ,θα δακρυζες ."λεει και η φωνη της ακουγεται λιγο μπερδεμενη.
-Ιρις ,ο θανατος ,δεν σημαινει -"παει να συνεχισει ο κ.Κολιτσιδας μα η Ιρις τον διακοπτει.
Με εβγαλε και πεθαμενο τωρα .
Αλλα τι θελει να μου εξηγησει η Ιρις.
-Τα γεγονοτα αλλαξαν απο στιγμη σε στιγμη .Οτι νομιζα πως ηξερα ,χαθηκε σε κλασματα δευτερολεπτου .Οτι θεωρουσα δεδομενο ,εξαφανιστηκε και οτι πιστευα στην ζωη μου ,αναγκαστηκα να το ξανασκεφτω .Γιατι μερικα λεπτα ειναι ικανα να καταστρεψουν ολες τις στιγμες που εζησα .Σαν ενα κουμπι που πατας και διαγραφει τα παντα."λεει και ξεροκαταπινω απο το πως ακουγεται η φωνη της .
-Ιρις ;Ποιος ειναι αυτος για τον οποιον μιλας;"λεει και ειμαι σε φαση "Hello? Ειμαι και εγω εδω."αλλα μετα θυμαμαι οτι μαλλον η Ιρις ξεχασε οτι εχει παρει τον αδερφουλη της τηλεφωνο .
Που πρεπει να του πω να το παιρνει μαζι του .
-Στεφανος ."λεει απλα η Ιρις και ακουγεται η φωνη του κολιτσιδα να λεει :"Ονομα και πραγμα"
Που μου δινει το σημα οτι την γουσταρει .
-Θες να τον παρω τηλεφωνο;Εχεις το τηλεφωνο του ;"ρωταει απαλα και γλυκα ,κανοντας με να θελω να ξερασω απο το πως της μιλαει .
Θυμηστε οταν τον συναντησω πριν το χτυπησω ,να του μαθω πως να μιλαει.Αν και δεν θα του χρειαστει .Δεν θα ζει και για πολυ .
-Θα απαντησει;"απαντα η Ιρις κανοντας την φωνη της να φαινεται σαν να ρωταει .
Θα απανταγα;
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Ficção Adolescente[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...