"Ιρις pov"
Τον παρατηρω ενω εκεινος κοιτα το πατωμα ,με μια ησυχια να εχει απλωθει αναμεσα μας .Δεν θα την θεωρουσα αβολη ,κατι υπαρχει στον αερα που αναιρει την αβολη ατυη η κατασταση που επρεπε να ειναι .
Φαινεται να με αγαπουσε ,και ειναι τοσο θλιβερο που εχω εναν τοσο ομορφο ανθρωπο να με αγαπα και αν μην το θυμαμαι .
Και αλλο τοσο θλιβερο για εκεινον .
Το βλεπω στα ματια του ,καθε φορα που σηκωνει το βλεμμα μου να με κοιταει με αυτο το βλεμμα λατρειας .Αυτος με κοιτα ετσι ,εγω ομως ;
Δεν ξερω ,δεν μπορω να θυμηθω τιποτα απο αυτον τον ανρθωπο .Ειναι πρωτη φορα που τον λεπω ,αλλα και παλι μου αποδιδει μια ασφαλεια ,μια θερμη στην καρδια μου που ουτε και ο Αρης δεν μου εδωσε οταν μπηκε μεσα στο δωματιο .
Θελω τοσο πολυ ,να του παρω αυτη την θλιψη απο τα καταμαυρα ματια του ,μονο και μονο για να δω πως ειναι χαρουμενα .
Προσπαθω τοση ωρα να τον κανω να ανοικτει και να μου μιλησει για το τι καναμε χωρις να του πω οτι γνωριζω οτι ημουν η πρωην του;
Γνωριζω αλλα δεν θυμαμαι .
-Δεν σου θυμιζω τιποτα ,ουτε στο ελαχιστο;"ρωταει ξαφνικα και με κοιτα με ματια γεματα απογνωση και δακρυα .
Δεν κοιτουσε το πατωμα ,εκλαιγε .
Το σαγονι του τρεμει ,προσπαθωντας να κρατησει τους λυγμους του .
-Ο-οχι ,δεν μπορω να σου θυμηθω ."του λεω και σηκωνεται απελπισμενος με τα χερια του στα ηδη ατημελητα μαλλια του ."Αλλα μπορω να πω οτι εχεις πολυ ωραιες γωνιες ."του λεω αμεσως μηπως και διορθωσω λιγο την κατασταση που δημιουργησα ,ενα γελακι του ξεφευγει .
-Αλλα νομιζω ο Αγγελος εχει πολυ καλυτερες γωνιες .."λεει μουρμουριστα αλλα δυστυχως για αυτον το ακουσα .
-Αγγελος ,ποιος ειναι ο Αγγελος;"τον ρωταω και τον νιωθω να κοκαλωνει και να με μενει ακινητος στην μεση του δωματιου .
-Εμ .."αρχιζει ,δαγκωνοντας αμηχανα το κατω χειλος του κανοντας με να επικεντρωθω εκει .
Εχει πολυ ωραια χειλη (που μου θυμιζουν φραουλες),μια επιθυμια γεννιεται μεσα μου για να τον φιλησω μα την ξεχναω αμεσως μολις ενας γιατρος μπει μεσα στο δωματιο μου με απο πισω την μαμα μου και τον αδελφο μου .
Η ελπιδα να δω τον Αρη ,εξαφανιζεται οταν ο γιατρος μπαινει μπροστα μου ,κοιτωντας με,με ενα χαμογελο ,creepy .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Genç Kurgu[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...