✖Κεφαλαιο 31🍸

6K 701 116
                                    

"Ιρις pov "

Ενωνει τα χειλη του με τα δικα μου καθως μια φλογα μεσα μου αρχιζει να αναβει .Αυτη τη φλογα μου φιανεται τοσο γνωστη και αγνωστη ταυτοχρονα .Οι γλωσσες μας χορευουν εναν τρελο χορο καθως το φιλι μας επταχυνει τον ρυθμο του και γινεται πιο γρηγορο ενω τα χερια του τυλιγονται γυρω απο την μεση μου ,σφιγγοντας με πανω του ενω το φιλι μας γινεται ακομα πιο φλογερο .

Ενταξει ,τωρα πιστηκα οτι δεν ειναι γκει.Σιγουροτατα .

Δαγκωνει το κατω χειλος μου ενω αμεσως μετα ενα χαμογελο σχηματιζεται στα χειλη του απο το επιφωνημα που εβγαλα .Εξακολουθει να με φιλαει με πεισμα ,θα χαρακτηριζα απαιτητικα ισως και αγρια .Δεν θελω να τελειωσει αυτο φιλι για εναν ανεξηγητο λογο .

Γυρναω να τον κοιταξω αλλα δεν τον βλεπω πουθενα ..Τωρα πως θα τον φωναξω ;

-Εε γκει;"αρχιζω να του φωναζω ενω κανω κυκλους γυρω απο τον εαυτο μου .

Ξαφνικα ενας ηχος ερχεται απο ενα στενακι.

Σε βρηκα..

Αρχιζω να προχωρω εκει μεχρι που πεταγεται απο εναν καδο μια γατα..🐱κανοντας με να πεταχτω πισω βγαζοντας μια μικρη κραυγη και επειτα αρχιζω και να ουρλιαζω καθως ενα σωμα ειναι απο πισω μου..

Γυρναω και βλεπω τον σκοτεινο..

-Θεε μου ..Δεν πιστευα οτι θα το ελεγα αυτο αλλα χαιρομαι που σε βλεπω ."του λεω ενω τον κοιταω στα ματια ..

-Δεν με λενε γκει."μου λεει ενω βαζει τα χερια του γυρω μου και με τραβαει ωστε να ειμαι κολλημενη πανω του .

...

-Δηλαδη αν σε φιλουσα τωρα εδω.."λεει ενω με το δαχτυλο του περνάει πανω απο μια φλεβα του λαιμου μου ."ή εδω;;"λεει ενω ακουμπαει την κλειδα μου ."μπορεί και εδω."λεει ενω περναει τον αντίχειρα του πανω απο το χειλος μου."Δεν θα σε αναστατωνα;"

Ανατριχιάζω μονο και μονο στη σκεψη μα δεν γυρνω να τον κοιταξω .Φοβαμαι εμενα ,αυτον και γενικα τι ειμαστε ικανοι να κάνουμε.Και ειμαστε και σε δημοσιο χωρο..

....

-Θες να μαθεις το ονομα μου ;"με ρωτα και εγω ενθουσιαζομαι και γυρνω το προσωπο μου με αποτελεσμα να βρισκόμαστε σε αποσταση αναπνοης.

-Ναι"ψιθυρίζω και νιωθω τα χειλη μας να εφαπτοναται για λιγο .

-Κατι που δεν σκέφτηκες ποτε .Και προσβληθηκα."μου λεει ενω στριβει λιγο το κεφαλι του και πλησιαζει το αυτι μου ."Ειναι Στεφανος."συνεχιζει και νιωθω την ανασα του στον λαιμο μου.

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now