"Ιρις pov"
Ααααααμηηην ..
Κυριε Ελεησον με -
Μια βραχνη φωνη με ξυπναει απο τον υπνακο μου ,κανοντας με να ανοιξω μεχρι να τα ξανακλεισω καθως απ'οτι φαινεται ο Στεφανος ,με το που ξυπνησε ειπε ,τι να κανω ,τι να κανω .
Ας βαλω να παιξει η Κυριακατικη Λειτουργια ,και αφου την εβαλε και ειδε την υπεροχοφανταστικοκαταπληκτικη φωνη του ιερεα ,ειπε τωρα θα την βαλω στην διαπασον για να την ακουνε και οι γειτονες .
Τι να χασουν τετοιο αριστουργημα;
Ντροπης πραγματα .
Σηκωνομαι ορθια ,μεσα στα νευρα προσπαθωντας να καλμαρω λιγο τον πονοκεφαλο μα οσο πλησιαζω το σαλονι τοσο δυναμωνει η φωνη ,του παππα.
-Στεφανεεε!"μουρμουριζω ,μολις κατεβω τα σκαλια τον βλεπω να ειναι στο κινητο με τα ακουστικα στα αυτια ,μα μολις με βλεπει ,τα βγαζει κοιτωντας με ,με καπως ψευτικο χαμογελο."Χαμηλωνεις;;"τον ρωταω απελπισμενη ,μα αυτος το μονο που κανει ειναι να την δυναμωσει κοιτωντας με ειρωνικα.
-Τι ειπες αγαπη μου ;Δεν σε ακουω;"μου λεει κανοντας μου νοηματα οτι δεν ακουει ,κανοντας με να σουφρωσω τα χειλη μου κοιτωντας με ,με μισοκλειστα ματια .
-ΧΑ-ΜΗ-ΛΩ-ΣΕ!"του φωναζω μα αυτος με κοιτα χαρουμενος .
-ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ,ΙΡΙΣ ΜΟΥ !"λεει οσο εγω πλησιαζω ,κλεινοντας την τηλεοραση .
Μα πριν καν προλαβω να μιλησω ,παταει το κουμπι της ηλεκτρικης σκουπας ,αρχιζοντας να κανει τον θορυβο ,με εμενα να τον κοιτω θυμωμενα μα αυτος απλα με κοιτα στελνοντας μου ενα φιλακι .
Λοιπον σιγουρα μου εδωσε ενα μαθημα για να μην ξαναπιω , οτι εχει το μαγαζι .ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΚΕΙ Η ΣΚΟΥΠΑ;
Σηκωνεται ορθιος ,και γυρναει πλατη αρχιζοντας να χορευει σαν την Χάιντι στο λιβαδι ,και πριν μπει στην κουζινα μου κανει νοημα να τον ακολουθησω .
Ποιος ηπιε χθες;
Αφου κλεισω την σκουπα με νευρα πηγαινω στην κουζινα με σκοπο να του τα ψαλλω μα τον βλεπω να στεκεται ακριβως απεναντι απο μια καρεκλα σοβαρος με εναν καφε στο χερι .
Αφου μου δειξει την καρεκλα ,και κατσω διστακτικα κοιτωντας τον εντονα ,μου δινει τον καφε .
-Σκοπευεις να μου κανεις στριπτιζ;Διοτι αμα ειπα κατι τετοιο χθες ,να σου υπενθυμισω οτι ημουν τερμα μεθυσμενη ,και δεν θυμαμουν καν το ονομα μου .Ημουν και ικανη να ψαξω τον Μario ,σε κανεναν υπονομο."του λεω προσπαθωντας να ελαφρυνω το κλιμα .
YOU ARE READING
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen Fiction[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...