✖Κεφαλαιο 49🍸

5K 587 161
                                    

"Ιρις pov"

-Γιατι τα δυσκολευεις ολα τοσο πολυ Στεφανε;Γιατι τα περιπλεκεις;"τον ρωταω νευριασμενη που τολμησε να σκεφτει κατι τετοιο και ακομα πιο πολυ που το ειπε .

-Τι θες να σκεφτω ,Ιρις;Δεν σου εχω κανει και λιγα ."μου λεει σηκωνοντας τα χερια του αγανακτισμενος .

-Με ποιον μενω Στεφανε;Ποιον αγαπω και του το δειχνω καθε μερα;Με ποιον στο διαολο ,κοιμαμαι τα βραδια ;Με τον Αρη;"τον ρωταω υψωνοντας τον τονο της φωνης μου κανοντας  τον να γουρλωσει τα ματια του απο εκπληξη ."Δεν ξερω τι αλλο πρεπει να κανω ,για να καταλαβεις .Εσενα θελω ,εσενα αγαπω ,με εσενα θελω να ειμαι .Οχι ο Αρης ,οχι ο Κωστας ,οχι ο Παυλος ,και οποιοσδηποτε αλλος παρα μονο εσυ .Πιστευα οτι ειχαμε ξεπερασει το σταδιο με τις παρανοικες ιστοριες.Πιστευα ,οτι ειχες καταλαβει οτι σε αγαπω."του λεω καπως απογοητευμενη ,ενω κουνω αποδοκιμαστικα το κεφαλι μου .

Αρχιζω να προχωρω ,προς τις σκαλες ,ξεφυσσωντας .Περνω απο διπλα του ,μεχρι που νιωθω το χερι του να με πιανει απαλα .

-Μεινε εδω ,να μιλησουμε."μου λεει ,ριχνοντας μου ενα βλεμμα ,εκλιπαρωντας με να μεινω .

-Θα ειμαι επανω .Δεν ειχα σκοπο να φυγω ."του λεω ,κανοντας  να αναστεναξει ,απο ανακουφιση ."Απλως πιστευω οτι θελεις να σκεφτεις ,και σου δινω τον χωρο σου "συνεχιζω κανοντας να κουνησει καταφατικα το κεφαλι του ,χαιδευοντας το μαγουλο μου ,πριν βαλει μαι τουφα πισω απο το αυτι μου .

-Ενταξει."λεει ,αφηνοντας μου το χερι ,καπως απροθυμα ,και εγω συνεχιζω με κατευθυνση προς το μπανιο .

Χρειαζομαι ,οπωσδηποτε ενα ντουζακι .

Μπαινω στο δωματιο ,και  χωρις να παρω τιποτα παρα μονο μια πετσετα ,μπαινω στο μπανιο .

Το καυτο νερο ,να χτυπαει το σωμα μου ,και οι σκεψεις σαν χειμαρροι να φευγουν μαζι του .

Ο Αρης ,εφυγε Αγγλια .

Ο Γιωργος και η Ευα ειναι ξανα μαζι .

Εγω και ο Στεφανος ,ειμαστε παλι στην αρχη .

Πιστευα οτι ειχαμε ξεπερασει το σταδιο που τσακωνομασταν συνεχεια .Και πως σκεφτηκε οτι θα μπορουσα να φυγω με τον Αρη ενω ειχα αυτον ;

Ενταξει μπορει να μην ειμαστε και το πιο τελειο ζευγαρι ,αλλα ποιο δεν εχει τις διαφωνιες του ;Απλως πιστευω οτι τα περιπλεκει ,παρα πολυ .Παντα σκεφτεται το χειροτερο .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now