Κοιτω μια προς την κατευθυνση του Στεφανου και επειτα ξανα προς τον Παυλο .
Δεν θα μου παρει πολυ να του εξηγησω .Δεν θα φυγει .
Γυριζω ολο μου το σωμα προς τον Παυλο κοιτωντας ευθεια προς τα ματια .
-Παυλο ,δεν ξερω πως νιωθεις για εμενα ,αλλα εγω δεν εχω .Δηλαδη οχι τοσο ισχυρα οσο με τον Στεφανο .Αλλωστε ποτε να προλαβω να νιωσω κατι ,δεν σε ξερω ουτε 2 μερες .Και απο αυτες τις 2 εχω μαθει λιγοστα πραγματα ."του λεω γρηγορα κοιτωντας τον μεσα στα ματια .
-Ιρις ,δεν θα σου πω οτι σε εχω ερωτευτει .Διοτι πολυ απλα δεν σε εχω .Αλλα μπορω να πω οτι μου αρεσεις ,μου αρεσεις πολυ .Δεν θυμασε πως μου μιλαγες χθες το βραδυ για εκεινον ;Τα ξεχασες ολα μολις τον ειδες μπροστα σου;Του εδωσες μια ευκαιρια αμεσως ,αλλα την αξιζει ;"με ρωταει κοιτωντας με εντονα .
-Νομιζω ."του λεω ,χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρη .
-Νομιζεις ,δεν εισαι σιγουρη .Σε εμενα γιατι δεν μου δινεις ουτε μια ;Ιρις ,δεν σου ζητω να με ερωτευτεις ,σου ζητω να δινεις ισες ευκαιριες σε ολους ."μου λεει κοιτωντας με ,με τα καταγαλανα ματια του .
-Θα προσπαθησω ."του λεω δινοντας ενα μικρο χαμογελο για να τον καθησυχασω .
Περνα το χερι του στην μεση δινοντας μου ωθηση να προχωρησω ,κατι που κανω με εκεινον να με ακολουθει.Αρχιζουμε να περπαταμε απο την διαδρομη που με πηγε ο Στεφανος για πολλη ωρα αμιλητοι ,μεχρι να βγουμε ξανα στο παρκακι .
-Σε περιμενει ."μου λεει ενω μου δινει ενα χαμογελο ,και φευγει .
Γυρνω να κοιταξω στην εισοδο και τον βλεπω να με κοιτα ουδετερα .Γυρνα να κοιταξει τον Παυλο να περπατα απεναντι κοιταζωντας εντονα ο ενας τον αλλον .
Αρχιζω να περπατω προς το μερος του ,ευχομενη να μην εχει θυμωσει που επελεξα να μιλησω με τον Παυλο και μετα εκεινον .Τα ματια του με καρφωνουν ,κανοντας με να νιωσω αβολα .
Ειναι καπως αμηχανο ,να περπατας σε καποιον ,ενω εκεινος σε κοτιαει εντονα χωρις να κανει ουτε ενα βημα .
-Δεν εφυγες."δηλωνω μολις σταθω μπροστα του κοιτωντας τον .
-Ποτε ."μου απαντα πετοντας το τσιγαρο που δεν ειχα παρατηρησει οτι κρατουσε .
Μια κραυγη βγαινει απο το στομα μου οταν με πιανει απο την μεση σηκωνοντας με ,μισογελωντας και με βαζει πανω στην μηχανη αφου μου κλεισει το ματι παιχνιδιαρικα .
ESTÁS LEYENDO
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Novela Juvenil[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...