✖Κεφαλαιο 25🍸

6.2K 722 239
                                    

"Στεφανο's pov"

Την κοιτω τρομαγμενος ,πιστευοντας οτι δεν βλεπω καλα ,κουναω το κεφαλι μου μηπως και φυγει αυτη η θολουρα που κατεκτησα μολις την ειδα ,αλλα παραμενει εκει ,να στεκεται και να μας κοιτα ,ηρεμα .

Εχει αλλαξει ,στα μαλλια της πια δεν επικρατει το καστανο ,μα στο τελειωμα τους επικρατει ενα κοκκινωπο χρωμα .Αρχιζω να την πλησιαζω αφηνοντας πισω τον Γιωργο .

Ξερω ποσο δυσκολο ειναι για αυτον ,να την βλεπει μετα απο δυο μηνες του "θανατου" της .Τον ακουγα .Τον ακουγα καθε σχεδον βραδυ να ανοιγει το παραθυρο και να καπνιζει .Καποιες φορες ερχοταν μεθυσμενος ,εκλαιγε ,φωναζε το ονομα της ,εσπαγε οτι εβρισκε μπροστα του ,και μετα ζηταγε να του την φερω .Το μονο που εκανα ,εμενα διπλα του .

Αυτα μονο την πρωτη εβδομαδα ,επειτα απλως εγινε παρα πολυ λιγομιλητος.Και στον δευτερο μηνα ,λες και δεν υπηρξε ποτε η Ευα ,τα εφτιαξε με την Eirin ,που και στην Ανταρκτικη να πας λιγοτερο κρυο θα εχει εκει απο αυτην .Ηταν συνεχεια μαζι της και δεν ανεφερε ποτε την Ευα .

Και τωρα την βλεπει ξανα μπροστα του ,ειναι οπως τοτε που η Ιρις ειχε φυγει με τον μαλακα τον Αγγελο στην Ιταλια ,οταν γυρισε ,δεν ηξερα τι να κανω .Ουτε και αυτος ξερει .

-Ευα ;Εσυ δ-"παω να συνεχισω μα αυτη με διακοπτει ,συνεχιζοντας να κοιτα πισω μου ,τον Γιωργο .

-Χαιρομαι που σε βλεπω Στεφανε .Ελπιζω να αλλαξες και να μην εισαι εκεινο το εγωιστικο ,αλαζονικο ,ανεπροκοπο γουρουνι ."μου λεει ολο χαρα με καπως διαφορετικη φωνη γυριζοντας λιγο το βλεμμα της σε εμενα και μετα παλι στο amore .

Παντα με τον καλο τον λογο .

-Εσυ δεν επρεπε να εισαι νεκρη ;"την ρωταω αμεσως και εκεινη γυριζει να με κοιταξει συνοφρυωμενη .

-Οχι που θα σ'αφηνα να γαμας το μυαλο της κολλητης μου μονο και μονο επειδη δεν ξερεις τι σου γινεται ."μυο πεταει αλλη μια σποντα κανοντας με να θυμωσω .

-Μα την ειχες αφησει και -"παω να συνεχισω μα για δευτερη φορα αυτη με σταματα ,κακο συνηθειο που εχει αυτη η κοπελα .

-Θεμα δικο μου και της Ιρις ,οταν θα επανακτησει την μνημη της θα εξηγηθουν ολα ,εσυ το μονο που εχεις να κανεις ειναι να την προσεχεις και να την βοηθησεις ."μου λεει αποτομα και μετα με προσπερναει ,μουρμουρωντας"Εσεις οι αντρες θελετε να ανακατευεστε σε ολα .Αλλα δεν παιρνανε αυτα σε εμενα ."

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now