"Ευα's pov "
-Θα σκοτωσω εσενα και τον κολλητο σου ."λεω αποτομα ενω κοιτω απειλητικα τον Στεφανο οπου με κοιτα τρομαγμενος ,κανοντας πισω βηματα .
Μπαινω μεσα στο σπιτι του ,κλεινοντας την πορτα χτυπωντας την ,κανοντας ενα εκκωφαντικο ηχο .
-Καλημερα Ιρις."λεω ριχνοντας ενα βλεμμα στην κολλητη μου οπου μου κλεινει το ματι πριν γυρισω και κοιταξω τον Στεφανο ,που μας κοιτα λες και ειμαστε τρελες ."ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΚΟΛΛΗΤΟ ΣΟΥ !"του λεω εντονα πλησιαζοντας τον .
Τον καημενουλη τον λυπαμαι ,αλλα ΟΧΙ .
Αν δεν ηταν ο κολλητος του ,δεν θα ειχε γινει τιποτα απο ολα αυτα.
-Κοιτα τον Jason ,σκοτωσε τον αλλα εμενα ;Γιατι;"με ρωταει ενω καθεται διπλα στην Ιρις οπου απλως ανοιγει την τηλεοραση και βλεπει τον Garfield .
-Γιατι αμα δεν ειχες φυγει χθες αυτος δεν θα ειχε κανει αυτο που εκανε ,και δεν ειμασταν στην κατασταση που ειμαστε ."του λεω νευριασμενη κανοντας τον να μπερδευτει .
-Τι εγινε χθες;"ρωταει η Ιρις χωρις να γυρισει να με κοιταξει ,κρατωντας κολλημενο το βλεμμα της ,στην τηλεοραση .
-Ο Jason με φιλησε."λεω αποτομα κανοντας την να γυρισει να με κοιταξει ενθουσιασμενη ενω ο Στεφανος να κλεινει τα ματια του απογοητευμενος .
-ΟΥΥΥΥΥ!
-Τον μαλακα τι πηγε και εκανε;"λενε ταυτοχρονα και νομιζω μπορειτε να καταλαβατε τι ειπε ο καθενας .
-Πως ηταν;"με ρωταει η Ιρις ενθουσιασμενη ,χτυπωντας παλαμακια κανοντας μας και τους δυο να γυρισουμε να την κοιταξουμε περιεργα.
-Ιρις ,τα εχω με τον αδελφο σου ,τον Γιωργο ,δηλαδη αν ακομα θελει να τα εχουμε ."της λεω κανοντας την να παρει μια σοβαρη εκφραση .
-Τι εκανε ,ο ηλιθιος παλι;"με ρωταει κανοντας με να κουνησω αποδοκιμαστικα το κεφαλι μου .
Και τι δεν εκανε .
-Πραγματικα ποσο χαζοι μπορει να ειναι οι αντρες καποιες φορες .Νομιζω φιλεναδα περιτρυγυριζομαστε απο μαλακες."μου λεει κανοντας με να συμφωνησω .
-Συμφωνω ,χαραμιζομαστε εδω περα ."της λεω ενω σκυβωτο κεφαλι μου απογοητευμενη .
-ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ !"φωναζει ο Στεφανος ενω μας κοιταει με γουρλωμενα ματια ενω κουναει τα χερια του στον αερα .
ESTÁS LEYENDO
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Novela Juvenil[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...