Passenger-Let her go.
"Aρη'ς pov"
Τον κοιτω να φευγει απο το δωματιο συντετριμενος ,σπροχνωντας με .Καθε γαμημενη μερα ,νιωθω ετσι .Καθε φορα που την βλεπω μαζι του να τον κοιταει με την ιδια λατρεια που με κοιταγε παλιοτερα .
Αυτη η λατρεια που καθρεπτιζεται στα ματια της ,τωρα οπως με κοιταει σαν το παλιο αγορι της .Σαν εκεινο που ηταν ερωτευμενη μα δεν ειναι τωρα πια .Και δεν σκοπευω να την κανω το κοριτσι που ηταν .
Οχι ,δεν θα την εκμεταλευομουν ετσι .Εκανα ηδη την πρωτη φορα λαθος .Δεν θα υπαρξει δευτερη .
-Ιρις μου ;"την ρωταω ενω την πλησιαζω και εκεινη με κοιτα ξαφνιασμενη .
-Με ειπες 'μου';Ιρις σου;Ποτε δεν με λες ετσι .Γιατι τωρα ;Με χωριζεις;"με ρωτα φρικαρισμενη ενω με τραβαει απο την μπλουζα μου ,φερνοντας με πιο κοντα της .
Προσπαθει να πλησιασει το κεφαλι της στο δικο μου μα εγω απομακρυνομαι ,οσο και αν δεν θελω .
-Ιρις ,τι θυμασαι;"την ρωταω ενω καθομαι διπλα της στην καρεκλα και εκεινη κοιτα λυπημενη το παπλωμα πανω στα ποδια της .
-Θα με χωρισεις;"με ρωτα χωρις να με κοιτα και βγαζω ενα γελακι .
Αν ηταν στο χερι μου ,οχι .Δεν θα την χωριζα ποτε .Θα της συμπεριφερομουν οπως της αξιζε .Αν ηταν στο χερι μου ,θα την εκανα να μεινει για παντα ετσι .Να μην θυμαται τον Στεφανο ,να θυμαται μονο την σχεση μας .
Δυστυχως ομως ,δεν μπορω να το κανω .Και δεν θα το εκανα .
-Ιρις ,ειχες ενα ατυχημα ."της λεω και ολη της η προσοχη γυριζει πανω μου .
Τα δυο γαλαζια της ματια ,ειναι πανω μου και προσπαθω να συγκρατησω τον εαυτο μου απο το να την φιλησω .
Μα δεν ειμαι εγω ,αυτος που θα την φιλησει .Αλλος ειναι .
Ενα τσιμπημα απο ζηλια γεννιεται στην καρδια μου και γυριζω το βλεμμα μου στο πατωμα .
-Γι'αυτο ηρθες ;"με ρωτα με πικρια στην φωνη της και γυριζω να την κοιταξω .
-Επαθες αμνησια ,αγαπη .Δεν θυμασαι σημαντικα πραγματα .Αλλα θελω να ελπιζω οτι θα θυμηθεις .Ενταξει;"την ρωταω αλλα αντι για το ηρεμο της βλεμμα ,ενα φοβισμενο βλεμμα αντικαθισταται.
-Το ηξερα το αγορι ,που εφυγε πριν;"με ρωταω και νιωθω μια ενοχληση που ακομα και τωρα ,με αμνησια ,τον αναφερει .
DU LIEST GERADE
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Jugendliteratur[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...