✖Κεφαλαιο 35🍸

5.5K 664 215
                                    

"So long ago..."

"Στεφανος pov"

Το κρυο απο το εδαφος του πατωματος του καταραμενου νοσοκομειου ,χτυπαει το δερμα μου,μα δεν κανω κινηση να την πλησιασω .Απεναντι απο το κρεβατι της ,να καθομαι και να την κοιτω επιμονα .

"Ποιος την αφησε να φυγει ;Δεν επρεπε ,ειχε μολις ξυπνησει μετα απο 3 εβδομαδες κομματος .Ο οργανισμος της ηταν υπερβολικα αδυναμος .Οποιος την αφησε ηταν λαθος του .Φυσικο ειναι να πεσει λιποθυμη και να χτυπησει .Θα ξυπνησει ."

Ειπαν ,και καθομαι εδω μια ολοκληρη μερα .

Αν δεν την ειχα βγαλει εξω ;Αν μεναμε μεσα; Αν δεν εφευγα ποτε;Αν εμενα μαζι της;Αν δεν κυνηγουσα εκεινο το βραδυ και δεν ειχε συναντησει τον Αγγελο ;Αν παρεμενα σε εκεινο το πραγμα που ονομαζα οικογενεια;

Αν δεν υπηρχα καν ,στην ζωη της ;

Δακρυα συσσωρευονται στα ματια μου και κοιτω ψηλα ,απαγορευοντας στον εαυτο μου να κλαψει .Καν'το για εκεινη .Ριχνω μια ματια στην Ιρις ,οπου βρισκεται ξαπλωμενη με εναν επιδεσμο γυρω απο το κεφαλι της .

Αν ημουν διπλα της;Πραγματικα διπλα της .Ολα θα ηταν καλυτερη .Θα ειχε μια διαφορετικη ζωη .Αν δεν ημουν τοσο εγωιστης ;

Το φταιξιμο ολο δικο μου και ξερω βαθια μεσα μου ,πως θα της ζηταω αιωνια συγχωρεση που εκανα την ζωη της ,ολοιδια με την δικια μου .

Δεν επρεπε να την κανω να κλαψει .Δεν επρεπε να την προσβαλλω .Δεν επρεπε να φυγω απο διπλα της .Ολα τα εκανα και εκεινη εκει .Να με περιμενει .

Δακρυα τρεχουν απο τα ματια μου ,κοιτωντας την να βρισκεται για αλλη μια φορα ,σε αυτο το κατασπρο δωματιο .Θυμιζοντας αγγελο .Τα ξανθα μαλλια της χτενισμενα να βρισκονται και στις πλευρες του προσωπου της.

Χθες ηρθε η Ευα ,λεγοντας μου πως αν ξυπνουσε και δεν ηταν χτενισμενα τα μαλλια της ,θα θυμωνε και εγω απλα αρπαξα την χτενα ,φτιαχνοντας της τα .

Γερνω το κεφαλι μου στο πλαι ,ριχνοντας το βλεμμα μου στο πατωμα διπλα μου .

Ο Αρης μπαινει μεσα στο δωματιο ,κοιτωντας με ενα λυπημενο βλεμμα την Ιρις πριν γυρισει και προσεξει οτι βρισκομαι και εγω εκει .

Τα ματια του το ιδιο κοκκινα .Με πλησιαζει ,αργα κοιτωντας εντονα πριν καθισει διπλα μου σκουντωντας με στον ωμο .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Onde histórias criam vida. Descubra agora