✖Κεφαλαιο 38🍸

5.7K 634 143
                                    

(Μην βαλετε το τραγουδακι ακομα ,σουβλακακια !)

"Iρις pov"

Φωνες ακουγονται απ'εξω κανοντας με να απομακρυνθω απο την Ευα και να την κοιταξω παραξενα και εκεινη χωρις πολλα πολλα ,βγαινει εξω για να δει .

Λες ο Στεφανος να βρηκε γιατρο αντρα;

Μπα ,δεν νομιζω να εκανε κατι τετοιο .

Η Ευα μπαινει μεσα ξεμαλλιασμενη κοιτωντας με ,με γουρλωμενα ματια .

-Εχει τρελαθει!"μου λεει κουνωντας το κεφαλι της σαν να μην πιστευει τι εγινε ."Η Αγγλιδα εχει τρελαθει ."μου λεει προσπαθωντας να φτιαξει τα μαλλια της.

-Τι εγινε;ή μαλλον τι γινεται;"ρωταω ενω βολευομαι καλυτερα πανω στο κρεβατι .

-Βγαινω εξω και την βλεπω να φωναζει "OH MY GOD! OH JESUS !OH"και αλλα τετοια ,και κοιτω λιγο παραπερα για να δω εναν γλυκουλη να την κοτια πληγωμενα ενω τον Γιωργο να μην ξερει τι στο καλο γινεται .Ο Στεφανος μου λεει απλως να μπω μεσα ,ενω ο πεφτουλας ο φιλος του μου ριχνει μια ματια πριν γελασει με την Αγγλιδα .Και τσουπ ,πεφτει το βλεμμα της πανω μου και αρχιζει να τρεχει κατα πανω μου ,με ενα αγριο βλεμμα ,φωναζοντας "IT IS YOUR FAULT !"και αρχιζε να μου τραβαει το μαλλι ,μεχρι που την τραβηξε ο Στεφανος μακρυα μου και εγω ειμαι εδω ,με ελαχιστα μαλλια .Τα αλλα τα αφησα εξω ,στα χερια της .Αφου της αρεσαν τοσο ,να μην της τα δωσω ."μου λεει κοιτωντας ,με ενα χαμογελο ειρωνικο .

-Και εγω βρισκομαι εδω ,σε ενα κρεβατι .Θελω να παω εξω ."λεω παραπονεμενα .

Καθως οπου υπαρχει τσακωμος ,θα υπαρχει και η Ιρις.

-ΞΥΛΟ!ΞΥΛΟ!Ξ-"παω να συνεχισω μα ενα ψηλος αντρας μπαινει μεσα ,φορωντας την ασπρη χαρακτηριστικη στολη των γιατρων κοιτωντας με ,με πονηρα;;;

Ο Στεφανος μπαινει απο πισω του ,κοιτωντας τον εντονα ,με μισοκλειστα ματια ,δειχνοντας την αντιπαθεια του .

-Ωστε θελετε ξυλο δεσποινις Δημητριου;"με ρωταει ενω κοιταει τα χαρτια του ,κανοντας με να κοκκινησω.

Και οταν ετοιμαζομαι να απαντησω ,ολο τυχεως ο Στεφανος ξεροβηχει δυνατα λες και ειναι κανενας 65αρης ,γερος που καπνιζει σαν φουμαρο και φοραει απο εκεινα τα μικρα φανελακια ,βγαζοντας της φετες απο λιπος που εχει στην επιφανεια .

ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΠΑΙΔΙΑ !

-Λοιπον ,δεν ξερω ποιος σας αφησε ,να φυγετε ,αλλα σιγουρα δεν επρεπε ."λεει ο γιατρος ,κρατωντας τονσ τυλο ,απλως κοιτωντας τα χαρτια του .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora