Μενω να τον κοιτω ξαφνιασμενη απο την δηλωση του ,ενω αυτος συνεχιζει να με κοιτα με το ηρεμο του βλεμμα μεχρι να γυρισει και να συνεχισει να κοιταζει τον ουρανο .
Καθομαι και τον χαζευω ,αναρωτιωντας πως γινεται να ειναι τοσο ομορφος .Οι γωνιες του προσωπου του σφιγμενες ,κανοντας τον να ακομα πιο ελκυστικο .Ο ηλιος τον χτυπαει στον προσωπο ,και αυτος λες και παιρνει την φωτεινοτητα του ,λαμπει μπροστα του .
Γυρναει και με κοιταει ,ξαφνικα πιανοντας με να τον χαζευω .Νιωθω τα μαγουλα μου να περνουν μια κοκκινωπη αποχρωση ,και γυρνω να κοιταξω απο την αλλη το γρασιδι μου καθομαι .
Καθομουν και τον κοιταγα λες και ηταν η τελευταια σοκολατα στον κοσμο .Παλι καλα που δεν μου ετρεξαν τα σαλια ,θα γινουν ρεζιλι .
Χαιδευω λιγο τα μικρα χορταρακια κατω στο εδαφος κοιταζοντας το .Μια ακιρδα βρισκεται λιγα μετρα μακρυα μου κανοντας με να γουρλωσω τα ματια μου και προσπαθω να απομακρυνω το χερι μου χωρις να κουνηθει εκεινη .
Ομως οπως παντα με την ατυχια μου η ακριδα πεταγεται πανω στο χερι μου .
Πεταγομαι πανω αρχιζοντας να ουρλιαζω χοροπηδωντας κουνωντας το χερι μυο πανω κατω ,μεχρι να φυγει το ζουζουνι απο πανω μου,μα αυτο δεν λεει να ξεκολλλησει απο πανω μου .
Ο Στεφανος ξαφνιασμενος απο το ουρλιαχτο μου ,εχει σηκωθει ορθιος και προσπαθει να καταλαβει τι γινεται.
-Παρτο απο πανω μου!"επαναλαμβανω ενω κουναω το χερι μου μπροστα απο το προσωπο του.
Σταματαει την κινηση του χεριου μου πιανοντας μου το μπρατσο ακινητοποιωντας με .Τον κοιτω στα ματια ηρεμωντας ,ξεχνωντας οτι το ζουζουνι ειναι ακομα πανω μου .
Ο αερας παιρνει τα ατημελητα μαλλια του ανακατευοντας τα ,κανοντας τα ακομα πιο ακαταστατα.
-Ιρις;"με ρωταει συνεφεροντας απο το μικρο μου ταξιδι ."Εφυγε ."μου απανταει ηρεμα και κοιτω κατω στο χερι μου .
Το χερι του εχει τυλιξει το δικο μου μεσα στην παλαμη του και το χαιδευει κανοντας κυκλικες κινησεις τον αντιχειρα του.
-Παντως ξερεις πως να χαλας μια στιγμη ."μου λεει γελωντας ενω με κοιταζει χαρουμενος .
-Σου ειχα πει πως αν με ακουμπησει καποιο εντομο θα ουρλιαξω ,δνε φταιω εγω .Προσπαθησα να απομακρυνθω ."του λεω προσπαθωντας να δικαιολογηθω .
YOU ARE READING
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen Fiction[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...