✖Κεφαλαιο 28🍸

6K 701 161
                                    

(Eβαλα λιγο και απο το Σαββατοκυριακο,δεν ταιριαζει καθολου απλως ετσι μου καπνισε και το εβαλα)

"Στεφανος pov"

-Σου αρεσει η barbie;"ακουω την φωνη της να μου κανει αλλη μια ερωτηση ,τετωνοντας μου τα νευρα .

Ολη την ωρα ,δεν εχει σταματησει να ρωταει και να ρωταει και να ρωταει ...Οσο και να την αγαπω ,θα ευχαριστουσα τον οποιοδηποτε αν μου εφερνε τωρα μια ταινια ,μηπως και βρω τροπο να της κλεισω το στομα .

Σταματω να περπατω αφηνοντας το σακιδιο της στο εδαφος κουρασμενος απο το να απαντω ερωτησεις .Απο την στιγμη που ξεκινησαμε να περπαταμε ,εχεις ρωτησει για ολη της την ζωη .Σε καποιες απαντησα ,σε καποιες παλι οχι .

Υπηρχαν φορες που με πειραζε ρωτωντας με αν την αγαπουσα ακομα και οταν ηταν στις μερες της .Ποια ρωταει τετοια πραγματα στο αγορι της ;

Οχι και αγορι της .

Σκασε ,Μελπομενε .Δεν θελω να την μπερδεψω περισσοτερο ,και μην το αποκλειεις οτι δνε θα γινω .

Σταματα να περπατα γυρνωντας να με κοιταξει με ενα χαζο χαμογελο ,ενω γυρναει ολο το σωμα της προς το μερος μου .

-Δεν αντεχω αλλο.Ποσες ερωτησεις υπαρχουν ακομα να απαντησω;"την ρωταω απελπισμενος κανοντας την να γελασει .

Σταματω να μιλω για λιγο ,παρατηρωντας τα ματια της ενω γελα .Το χαμογελο της σταματα,ενω παγωνει στο προσωπο της ,κανοντας με να θελω να την βγαλω φωτογραφια ,να κρατησω αυτην σε εμενα .Να εχω σημειωσει την ημερα αυτη .

Μετα απο την εξοδο απο το βασανιστηριο aka.νοσοκομειο ,αρχισε να ανοιγεται αλλα εφτασε σε ενα σημειο να μου κανει τις ποιο αβολες ερωτησεις που υπαρχουν .

-Εμ μεχρι να φτασουμε κατι θα βρω να ρωτησω "μου λεει κανοντας την φωνη της να φανει πιο πολυ σε ερωτηση .

Τουλαχιστον το σπιτι φαινεται απο εδω ,υπαρχει Θεος που με λυπηθηκε αλλη μια ερωτηση της να ακουγα πραγματικα δεν θα εφταιγα εγω αν την εβρισκαν κατω απο την γη ,δεν ξερω και εγω ποσα μετρα κατω.

-Προσπαθησε να κανεις οσες λιγοτερες μπορεις ετσι;"την ρωταω κοιτωντας την λες και μιλω σε καποιο παιδακι που του μαθαινουν την αλφαβητα .

-Καλα."λεει ενω σουφρωνει το κατω χειλος της αρχιζοντας να περπατα ,με εμενα να την ακολουθω .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora