✖Κεφαλαιο 48🍸

4.5K 547 209
                                    

"Στεφανο' s pov"

Προσπερναω τα οχηματα ,στον δρομο ,με μεγαλη ταχυτητα ,χωρις να με νοιαζει τι σκεφτεται ο καθενας  για μενα .

Ενα πραγμα εχω στο μυαλο μου ,να γυρισω γρηγορα στο σπιτι .

Εκανα λαθος που απομακρυνθηκα απο την Ιρις ,ενω ηταν η μονη που χρειαζομουν .Και φυσικα ,δεν επρεπε να τους αφησω μονους τους .

Ποιος ξερει τι αλλο θα της πει ;

Μπορει να της πει εκεινο που μου ειχε πει την ημερα στο νοσοκομειο ,πριν φυγει για Θεσσαλονικη .

Και τοτε;Τοτε μπορει να την παρει μακρυα μου ,και δεν θα το αντεξω .Ποιος θα το αντεχε ,ετσι και αλλιως;

Φτανω εξω απο το σπιτι μας ,βλεποντας τον Αρη να καθεται εξω απο την πορτα ,κοιτωντας ψηλα τον ουρανο ,με λιγοστα δακρυα  να τρεχουν στα μαγουλα του ;

Τον εδιωξε;

Μολις αντιληφθει οτι ειμαι μπροστα απο την μηχανη μου ,κατεβαζει το κεφαλι ,συναντωντας τα ματια του τα δικα μου .

Ενα στραβο χαμογελο σχηματιζεται στο προσωπο του ,και με ενα νευμα κουνωντας το κεφαλι του ,πηδαει το φραχτη τυο σπιτιου μας  ,φευγοντας .

Και τοτε μου ερχεται η αναμνηση .Ηταν ακριβως οι ιδιες κινησεις ,οταν ημουν 20 χρονων ,και αυτος τοτε 17 .Ειχα μπλεχτει σε εναν  καυγα και ηταν εκεινος που με βοηθησε ,και πριν φυγει ,το στραβο χαμογελο ,ειχε σχηματιστει στο προσωπο του ,χαιρετωντας με φευγοντας .

Προτιμησε να φυγει πηδωντας εναν φραχτη απο το να ερθει στην πορτα της αυλης που στεκομαι εγω .

Τον κοιτω καθως κατεβαινει τον δρομο με την πλατη γυριστη σε εμενα ,εχοντας ακομα το ανεμελο στυλ του .

Κανω ενα βημα ,προς το μερος του ,αλλα σταματω αμεσως οταν βλεπω ενα χαρτι να εχει πεσει μπροστα απο την πορτα ,του σπιτιου μας .

Προχωραω προς  τα εκει ,και το σηκωνω με περιεργεια ,ανοιγοντας το .Μικροτερα χαρτια πεφτουν ,κατω κανοντας με να βγαλω ενα επιφωνημα ,σκυβω να τα μαζεψω μεχρι που καταλαβαινω τι ειναι .

Αποδειξεις οτι ειμαστε αδερφια .

Ενα μικρο χρωματιστο χαρτακι ειναι κολλημενο στην τελευταια ,σελιδα .Το γυρνω αμεσως ,βλεποντας τα γραμματα του ,πανω .

-Προσεχε την ,αδερφε ....

Κοιτω το χαρτακι ,εντονα , προσπαθωντας να καταλαβω ,αν με ειρωνευεται ή οχι .Κοιτω την πορτα μπροστα μου ,για λιγα λεπτα μεχρι να παρω δυναμη και να την ανοιξω ,ξεκλειδωνοντας την .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now