(3 κεφαλαια ακομα😪😪😪)
Love me or Leave me -Little Mix
"Ιρις pov "
Μενω σοκαρισμενη απο την ξαφνικη είσοδο και έξοδο του Στεφανου.
Δεν μπόρεσα να καταλαβω αν ηταν πληγωμένος ή απλα μπερδεμένος.Απλως εφυγε γρηγορα αφηνοντας πισω του ένα χαος .
Γυρνω να κοιτάξω τον Αρη που με κοίτα στεναχωρημενος καρφωνοντας με ,με τα μαυρα του ματια.
-Παω να τον βρω .Συγγνωμη."του λεω γρήγορα και χωρις να ριξω αλλη ματια πανω του γυρνω πλατη και αρχίζω να τρεχω προς την μισανοιχτη πορτα που εχει αφησει.
Τον βλεπω να περπατα ανησυχα πανω κατω στον κηπο του μεχρι το βλέμμα του να πεσει πανω μου και να σαστισει αρχιζοντας να προχωρά προς την μηχανη του .
-Στεφανε!"φωναζω το όνομα του προσπαθώντας να τον κανω να σταματησει και να γυρισει να με κοιταξει.Αλλα τιποτα απο αυτά δεν κανει ,εκτος απο το να κάνει κινηση να ανεβει πανω στην μηχανη του μεχρι να τον σταματησω.
-Στέφανε ,μεινε."του λεω εχοντας τον πιάσει απο το μανικι της μπλουζας του κοιτάζοντας τον έντονα.
-Να μείνω να κάνω τι;Να ακουσω ολες αυτές τις μαλακιες που ξεφουρνιζει ο αλλος .Να κατσω γιατί; Για να σε δω να τον παρηγορεις λες και ειναι κανενα παιδι ;Για να ζηλεψω περισσοτερο απο οσο πρεπει;Να κανω καμία μαλακια ως συνήθως και να καταστρεψω ότι εχω και θελω να εχω; Αφησε με να φυγω Ιρις .Αφησε με πριν πω κατι που δεν θα εννοω.Αφησε με πριν σε πληγωσω."λεει καρφωνοντας με στα ματια μου εκλιπαρωντας με νοητικά.
-Μα -"παω να συνεχίσω μα τα χειλη του πέφτουν πανω στα δικα μου απροειδοποίητα κανοντας με να σαστισω.
Τα χερια του τυλιγονται στην μεση μου .φερνοντας με πιο κοντά του ενωνοντας τα σωματα μας .Τα ματια του κλειστα και πριν το καταλαβω τα ματια μου εχουν κλεισει ανταποδιδοντας στο φιλι του .Αφηνει ενα γλυκο φιλι στα χειλη μου βαζοντας το χερι του στο μαγουλο μου .χαϊδεύοντας το απαλα.
-Θα γυρίσω και αυτο ειναι υποσχεση."μου λεει και τον ακουω να ανεβαίνει στην μηχανη πριν την βαλει μπροστά .
Ανοιγω τα ματια μου οταν τον ακουω να απομακρυνεται με την καρδια μου να ειναι ετοιμη να σπασει απο την ανησυχία μου καυως δεν ξερω που πηγαίνει.
Γυρνω αμεσως με κατευθυνση προς το σπιτι ,βλεποντας μια γρήγορη κινηση στο παραθυρο καταλαβαινοντας οτι ειχαμε θεατη.
VOUS LISEZ
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Roman pour Adolescents[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...