✖Κεφαλαιο 11🍸

6.7K 773 114
                                    

"Στεφανο's pov "

Την προσπερναω παιρνοντας μια τζουρα απο το αρωμα της και προχωρω προς το δρομο του σπιτιου της .

Αυτη η κοπελα μου σπαει τα νευρα αλλα συνεχιζω να την θελω τοσο γαμημενα πολυ .

Ημουν τοσο μαλακας που εφυγα και δεν ξαναγυρισα .

Χρειαζομαι συμβουλες και δεν ξερω αν ο Γιωργος θα ειναι διαθεσιμος καθως θα εχει διπλα του την παγοκολωνα .

Απορω που βρισκει το γλυκο στο προσωπο της .Καθε φορα που την κοιταει τα ματια του πετανε καρδουλες .

Αηδια .

Ο Jason περναει απο το μυαλο μου και σκεφοτμαι οτι μαλλον ειναι η ωρα να του κανω μια επισκεψουλα .Στριβω στο στενο και αρχιζω να περαπτω αργα .

Εδειχνε τοσο αδαιφορρη λες και εχει πραγματικα προχωρησει .Αλλα δεν γινεται να εχει χαθει ολος αυτος ο ερωτας ,το παθος ,η ενταση .

Φαινοταν θυμωμενη και με το δικιο της .

Της εδειξα πως δνε την εμπιστευομουν ,την εθιξα για την πιστη της σε εμενα επειδη;Επειδη πιστεψα μια φωτογραφια ,μια γαμημενη φωτογραφια .

Πρεπει να την ξανακερδισω .Να κολλησω κομματι -κομματι των σπασμενο εαυτο της .Πρεπει .

Φτανω μπροστα απο την πορτα του και χτυπω το κουδουνι .

Το γελοιο θα ηταν να ανοιγει η πορτα και να μου εμφανιζοταν καμια Ρενε .Εκει θα γινοταν χαμος ειτε ειναι αδερφη του ειτε οχι .

Χτυπω ξανα την πορτα μεχρι που ακουω την φωνη του Jason απο μεσα .

-Τι θε-"παει να πει οταν ανοιγει την πορτα με μια οχι και τοσο καλη αμφιεση εκτος και αν το μποξερακι θεωρειται καλη .

Σταματαει να μιλαει και με κοιταει ξαφνιασμενος ,σκεφτομαι αν πρεπει να τον αγκαλιασω ,μιας και που εχω 2 μηνες να τον δω μα αποφασιζω να μην το κανω και να μιλησω .

-Γει-παω να πω μα ενας οξυς πονος εξαπλωνεται στο σαγονι και το πιανω τριβωντας το .

Και τοτε καταλαβαινω .

Μου εδωσε μπουνια.Και δυνατη .

-Νομιζω μου αξιζε αυτο ."λεω ενω τριβω το σαγονι μηπως και περασει ο πονος του .

-Θα σε αγκαλιαζα τωρα αλλα εχω πολλες θαυμαστριες εδω και θα με περασουν για γκει αρα μπες μεσα ."μου λεει μισογελωντας και κανει στην ακρη .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now