✖Κεφαλαιο 32🍸

5.7K 710 206
                                    

"Στεφανος pov"

Τον κοιτω με τετοιο μισος ,ετοιμος να του ορμηξω και να τον χτυπησω ,αφου δεν μου δψθηκε ποτε η ευκαιρια .Αλλα καλλιο αργα παρα ποτε δεν λενε;

-Θα το παρω ως ναι."ακουγεται ξανα η φωνη του ενω τα ματια του σταζουν απο διασκεδαση ,κανοντας με να σφιξω τις γροθιες μου .

-Πες οτι ειναι να πεις ."του λεω αποτομα ,χωρις να ριξω το βλεμμα μου στις κυριες με τα ασπρα ,,ενω νιωθω τις επικριτικες τους ματιες .

-Τς τς τς ,τι τροποι ειναι αυτοι στον καλεσμενο σου;"με ρωταει σηκωνοντας το φρυδι του ,προκαλωντας με .

-Δεν εισαι καλεσμενος μου ,μονος σου ηρθες.Αν μπορουσα τωρα ,θα σε ειχα θαψει κατω απο το εδαφος .Εκει οπου δεν θα μπορουσες να αναπνευσεις ,να ενιωθες τα πνευμονια σου να σπανε απο την ελλει-"παω να συνεχισω μα το βηξιμο της μιας απο τις κυριουλες με σταματα κανοντας με να παρω μια αναπνοη κλεινοντας τα ματια μου ."Αρκετα εχεις ανακατευτει στην ζωη μου ,δεν νομιζεις;Καιρος να ξεμπερδευεις."του λεω κοιτωντας τον απολυτα ηρεμος ,ενω σκεπτομαι την Ιρις .

Σε καμια περιπτωση ,δεν θα ηθελα να δημιουργησω καυγα και να την ταραξω .Γαμωτο ακομα θυμαμαι την γευση απο το φιλι της ,και δεν μπορω παρα να ξανασκεφτω την στιγμη μας.

-Για αυτο ηρθα ,αλλωστε."ακουγεται η φνωη του ξενερωνοντας με ,κανοντας με να γυρισω να τον κοιταξω επικριτικα ."Δεν θα ζητησω συγνωμη για οτι σου εκανα .Οχι ,δεν εχω κατι μαζι σου .Αλλα εσυ ησουν ο στοχος μου ,η Ιρις απλα ενα κινητρο ."μου λεει ενω σηκωνεται απο τον καναπε αρχιζοντας να με πλησιαζει ,κανοντας το ιδιο οι κυριουλες κρατοντας τον σε επιφυλακη ."Δεν θα ζηταγα ,ποτε συγνωμη ,επειδη θα ηταν ψεμα .Δεν εχω μετανιωσει ουτε στιγμη εκεινης της νυχτας .Εκεινη την νυχτα που η αφελης η Ιρις μπηκε κατευθειαν στο στομα του λυκου .Ή μηπως μπηκα εγω;"με ρωταει με σηκωμενο φρυδι ενω στεκεται μπροστα μου ,παιζοντας με τα νευρα μου ."Λατρευα καθε κλαψουρισμα που εβγαζε ,καθε αγκομαχητο πονου .Ολα τα εχω εδω .Και πιστεψε με αν δεν με ειχαν εκει μεσα ,θα το εκανα ξανα και ξανα .Αλλα εκεινη την φορα θα ησουν μπροστα .Να μην μπορεις την προστατευσεις .Δεν την προστατευσες ,πληγωθηκε εξαιτιας σου ."λεει γεματος μισος στα ματια ,ενω βαζει τον δεικτη του χεριου του στο στηθος μου ,σπροχνωντας με μακρυα .

Οι κυριες τον πιανουν απο τα μπρατσα των χεριων του ,απομακρυνοντας τον μακρυα μου ,αλλα δεν μπορουν να παρουν τα λογια του .Αυτος με μια ηρεμια ,χωρις καμια αντισταση φευγει μακρυα μου ,κοιτωντας με ,με ενα ειρωνικο υφακι .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora