Χωρις περιθωρια και καθυστερησεις ,τρεχω και μπαινω στην αγκαλια του .
-Περιμενα καλυτερη υποδοχη .Που ειναι το κοκκινο χαλι;"με ρωταει γεματος χαρα ενω τυλιγει τα χερια του γυρω απο το σωμα μου .
-Γιωργο ;Τι κανεις εδω;"τον ρωταω αμεσως καθως θυμαμαι το μεταπτυχιακο που πηγε να κανει .
Δεν πιστευω να το παρατησε.
-Δεν μπορω να επισκεφτω την αδερφουλα μου ;Και .."μου λεει και τον κοιτω καχυποπτα .
Τι εκανε;
-Πες μου οτι δνε εμπλεξες με ναρκωτικα ,και ηρθες εδω επειδη χρωστας λεφτα σε εναν εμπορο που θελει να σε σκοτωσει .Διοτι αν ειανι να σε δωσω απο τωρα ."του λεω αστεια και εκεινος μουτρωνει .
-Οχι ,ηρθα γιατι θελω να σου δειξω καποιον πολυ σημαντικο για εμενα."μου λεει και παγωνω στην θεση μου .
Ο Στεφανος; Πες μου οτι δεν ειναι αυτος .
-Περιμενε εδω ."μου λεει και τον βλεπω να πηγαινει σε εναν μαυρο αυτοκινητο απεναντι με φιμε τζαμια .
Καινουριο αυτοκινητο;Και εγω ακομα δεν εχω παρει το 1ο;
Που τα βρισκει τα λεφτα ;Λες αυτος να ειναι εμπροος ναρκωτικων .
Παει στην πορτα του συνοδηγου και την ανοιγει .Μια κοπελα με σκουρα καστανα μαλλια βγαινει απο εκει και ενα κυμα ανακουφισης με διαπερνα .Μεχρι που συνειδητοποιω οτι ξεπερασε την Ευα .
Η Ευα .
Μαλλον τωρα να ειναι ηδη πεθαμενη και θαμμενη καπου που εγω δεν ξερω .
Ερχονται προς το μερος μου χαμογελαστοι ενω εγω τους κοιταω σοβαρα.Νιωθω καπως που ξεπερασε τοσο γρηγορα την φιλη μου .Μπορει να εφυγε μακρυα αλλα δεν εχουν περασει ουτε 2 μηνες .Ειναι σαν να μην υπηρξε ποτε στο παρελθον .
Τα λογια του Παυλου ερχονται αμεσως στο μυαλο μου (Ναι εχει και απο αυτο),κανοντας με να χαμογελασω στην κοπελα .
Μην κοιτας το παρελθον .
-Ιρις ,απο εδω η κοπελα μου ,η Erin.Φοιτουμε στο ιδιο πανεπιστημιο και ειναι μιση Ελληνιδα και μιση Ιρλανδεζα ."μου λεει γρηγορα ο αδερφος μου λες και τον περναω απο ανακριση ενω χαιδευει το χερι της Erin .
-Χαρηκα ."της λεω και παω να την αγκαλιασω μα απομακρυνεται .
Οκευ ,καπως αβολο .
ESTÁS LEYENDO
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Novela Juvenil[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...