Jessie J-Not my Ex
''3 εβδομαδες μετα''
Τρεις εβδομαδες εχουν περασει απο το συμβαν και την Ευα ,και ολα πια κυλουν ηρεμα και ωραια .
Δηλαδη οχι ακριβως .Στην αρχη η Ευα εκανε την ζωη του Γιωργου λιγο δυσκολη .Τοσο δα .
Οσο παταει ο ελεφαντας .Οχι πολυ .
Τον εχει βαλει να καθαρισει το σπιτι της και το δικο μου .Δηλαδη νταξει το τελευταιο οχι οτι με πειραξε κιολας .Αλλα φαινεται παραξενο .
Ο Γιωργος που βαριοταν να σηκωσει το βρακι του απο το πατωμα ,καθαριζει ,και πολυ καλα κιολας .
Η Ευα συνεχιζει το πανεπιστημιο κανονικα καθως εχασε μονο την αρχη και προλαβε και γραφτηκε ενω εγω εχω χασει την χρονια αφου εχασα τοσα πολλα μαθηματα που θα ηταν ανωφελο να συνεχιζα να διαβαζω .
Ετσι εβαλα τα μεγαλα μεσα -μαμα- με τα δικηγοριστικα της ,να ξεκινησω ξανα απο την επομενη χρονια κατι που δυσαρεστησε τον Στεφανο καθως απομακρυνομαστε απο το ονειρο του .
Τον γαμο μας .
Ο Στεφανος απο την αλλη παραμενει ο ιδιος.Εχει πιασει μια δουλεια χρησιμοποιωντας το πτυχιο ,που ειχε και μου εκρυβε .Τοσο καιρο ,τα εχω με μια μαθηματικη διανοια και δεν το ηξερα .
Το χειροτερο ομως ειναι οτι τωρα πια τα πρωινα ειναι τοσο βαρετα .Δεν μπορω να κανω τιποτα .Με αυτους που θα μπορουσα να κανω παρεα εχουν κατι αλλο να κανουν και ο Στεφανος γυρναει στη 1 .
Η ωρα τωρα ειναι 12 μιση και εγω βρισκομαι στον καναπε ,ως συνηθως ,με το λαπτοπ στα ποδια μου ,βλεποντας κατι βιντεακια που δεν ειχα σκοπο να τα δω αλλα τα βλεπω ετσι επειδη μπορω .
-Τωρα ριχνουμε ελαχιστο κρασι και σβηνουμε την φωτια .Προσεκτικα και οχι αποτομα ,χρεια-"παει να συνεχισει η κυριουλα στο βιντεο ,αλλα το κουδουνι χτυπαει ,κανοντας με να σταματησω το βιντεο και να σηκωθω με περιεργεια καθως δεν ξερω ποιος ειναι πισω απο την πορτα .
Ανοιγω την πορτα αργα ,και μολις βλεπω το προσωπο πισω απο την πορτα ,νιωθω μια απεριγραπτη χαρα .
-Αρη!"λεω χαρουμενη και εκπληκτη ,πεφτοντας στην αγκαλια του ,σφιγγοντας τον πανω μου .
Τα χερια του αργουν να τυλιχτουν γυρω μου ,απο την εκπληξη καθως δεν περιμενε κατι τετοιο ,αλλα μετα με σφιγγει πανω του .
YOU ARE READING
𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen Fiction[2o Βιβλιο ] Highest Rank in TeenFiction:3th 29/01/18 -Με αγαπας ακομα; "την ρωταω εντρομος απο την ησυχια της . -Μην με ρωτας αν σε αγαπω ,δεν εχει σημασια .Λεξη που την καταστρεψες, δεν εχει πια αξια ."μου λεει ,δινοντας μου μια μονοτονη απαντησ...