✖Κεφαλαιο 41🍸

5.7K 626 235
                                    

Βγαινω απο το αυτοκινητο ,κλεινοντας καπως δυνατα την πορτα ,κανοντας τον Στεφανο να μου ριξει ενα βλεμμα ,σοβαρο μεχρι να μετατραπει σε παιχνιδιαρικο ,πλησιαζοντας με .

-Γιατι με κοιτας ,ετσι;"τον ρωταω ,οταν με εχει πλησιασει αρκετα , τυλιγοντας το χερι του ,στην μεση μου .

-Πως σε κοιταω δηλαδη;"με ρωταει αφηνοντας ενα φιλι στα χειλη μου ,πριν αρχισουμε να περπαταμε .

-Ετσι.Με αυτο το χαμογελο ,που αφηνει πολλα υποσχομενα."του απαντω κοιτωντας τον παραξενεμενη .

Ηταν ετοιμος να απαντησει ,μεχρι να ακουστουν κατι σφυριγματα ,απο ενα αμαξι που περασε ,ακριβως απο διπλα μας .

-Σου την πεφτουν ."του λεω πειραζοντας τον ,χτυπωντας τον στον ωμο .

-Ιρις ,σταματα .Δεν εχουμε ακομα μεσα στο club και σου την επεσαν ."μου λεει κοιτωντας διστακτικα το μαγαζι ,και μετα εμενα .

-Ω ,δεν μου την επεφταν .Απλως εκαναν καμακι ,σε μια κοπελα που εχει το ενα χερι τυλιγμενο γυρω απο το αγορι που ειναι τρελα ερωτευμενη μαζι του ,και στο αλλο κρατα το τσαντακι της .Αλλιως να εισαι σιγουρος οτι το μεσαιο δαχτυλακι μου εγραφε τα ονοματα τους."του απαντω ,σπροχνωντας τον ,προς το μαγαζι .

-Το εσωσες ."μου λεει βαζοντας το κεφαλι του ,στον λαιμο μου ,αφηνοντας ενα φιλι εκει ."Θα προτιμουσα να ειμασταν στο σπιτι  τωρα.Μονοι μας ."λεει ,σταματωντας με ."Στο δωματιο μας ."λεει κανοντας με να χασω εναν χτυπο απο την καρδια μου ."Να σου βγαλω αυτο το φορεμα ."συνεχιζει κανοντας με να τον μισοκοιταξω με σηκωμενο φρυδι .

-Προχωρα ,σεξομανη .Και σου υποσχομαι ,οτι αμα γυρισουμε μαζι ,θα γινουν  ολα αυτα ."του λεω κλεινοντας του το ματι ,προχωρωντας ,μπροστα ,μεχρι να νιωσω το χερι του να τυλλιγει το δικο μου ,εμποδιζοντας με να μπω στο μαγαζι .

-Τι εννοεις ,με το "αμα γυρισουμε μαζι"; Με ποιον σκοπευεις να γυρισεις  δηλαδη;"με ρωτα κοιτωντας με εντονα ,και λιγο θυμωμενα .

-Καθε φορα που πηγαινουμε σε club ,παντα τσακωνομαστε και-"παω να συνεχισω μα ο ενθουσιασμος του με διακοπτει.'

-Ακομα ενας λογος ,να παμε στο σπιτι μας ,πιο γρηγορα .Εκει σιγουρα δεν θα τσακωθουμε ."μου λεει κλεινοντας μου το ματι πονηρα .

-Προχωρα Στεφανε ,γιατι θα μπω μονη μου μεσα ."του λεω κανοντας νοημα το club μεσα ,κανοντας να γουρλωσει τα ματια του , τυλιγοντας το χερι του γυρω  απο την μεση μου,σφιχτα .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora