✖Κεφαλαιο 33🍸

6.2K 689 152
                                    

"Ιρις pov"

Απομακρυνεται για λιγο και αμεσως θλιψη με καταβαλλει καθωςσυνειδητοποιω οτι μπορει να μην ηθελε να με φιλησει τωρα ,και απλως πηρα εγω την πρωτοβουλια.Αλλα αμεσως αυτη η αμφιβολια εξαφαζεται οταν πλησιαζει βασανιστικα αργα το προσωπο του στο δικο μου ενω με κοιταει συνεχως .Η αναπνοη του ειναι πιο εντονη τωρα .Η μεντα και το τσιγαρο εχουν τονιστει ακομα πιο πολυ .Βαζει τα χερια του μεσα απο την μπλουζα σηκωνοντας την λιγο ,κανοντας το δερμα μου να αντιμετωπισει το κρυο γυρω μου .

Τα χειλη του ακουμπανε τα δικα μου,μα δεν κανει κινηση .Ανημπορη να του αντισταθω μπλεκω τα χερια μου στα μαλλια του .Τα χειλη μου απολαμβανουν καθε εκατοστο των δικων του και οι γλωσσες μας παιζουν παιχνιδια .Η γλωσσα του παιζει με την δικη μου και νιωθω πως πρωτη φορα με φιλαει τοσο που ταυτοχρονως ζωντανευω αλλα και λιωνω σιγα σιγα .Καιγομαι .

Τα χειλη του εχουν γευση ποτου ,παραδεισου και κολασης μαζι .Δεν ξερω γιατι κολασης ,μα ετσι νιωθω ,αναμεσα στις φλογες μα ταυτοχρονως στον παραδεισο αυτη την στιγμη μαζι του . Τραβαει το κατω χειλος μου με παθος και δυναμη ,και με αφηνει .Τον νιωθω να απομακρυνει το σωμα του απο το δικο μου ,και το μονο που κανω ειναι να ξεροκαταπιω ,και να σφιξω τα χειλη μου .

Δεν ξερω τι εχει αυτος ο ανρθωπος ,και γιατι με ακνει να νιωθω ετσι οπως νιωθω .Οταν τα ματια του συναντουν τα δικα μου ,ενα ριγος με διαπερνα .Με ενα αγγιγμα του ,νιωθω να καιγομαι και το μονο που θυμαμαι ειναι πως εχει παιξει πολυ σημαντικο ρολο στην ζωη μου .

Δεν ξερω το γιατι και το πως;Δεν θυμαμαι πως τον γνωρισα παρα μονο απο τα λογια .

Η φωνη του ...

Σαγηνευτικη και ερωτευσιμη ,θα μπορουσα να τον ακουω να μιλαει για ωρες .Ακομα και για ποδοσφαιρο που δεν ξερω τιποτα ,αλλα δεν με νοιαζει ,απλως θα ηθελα να τον ακουω .Και να βρισκομαι αναμεσα στα χερια του ,προσφεροντας μου ζεστασια και ασφαλεια.

-Τα εχασες ετσι;"με ρωταει ενω τα χερια του τυλιγοτναι γυρω απο την μεση μου ,σπροχνωντας με πανω του αποτομα.

Δεν τα κανουμε αυτα αποτομα ,αγορι μου;Καρδιακη  θα μας κανεις .

-Γιατι να τα χασω;"τον ρωταω με σηκωμενο φρυδι κοιτωντας τον με ενα στραβο χαμογελο .

-Με το φιλι μου .Παντα τα εχανες ,αλλα δεν το παραδεχεσαι ."μου λεει ενω με κοιταει πονηρα κανοντας με να γελασω .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora