✖Κεφαλαιο 42🍸

5K 599 119
                                    

(To τραγουδακι λιγο ασχετο ,οποιος θελει το βαζει )

"Στεφανος pov"

Μολις μπουμε μεσα στο σπιτι και το σκοταδι επικρατει με εμενα να μην βλεπω την τυφλα μου και ,προπαντων να μην βλεπω που ειναι Ιρις .

-Ιρις;;"ρωταω μα απαντηση καμια ,και εγω καθομαι ανησυχος ,τωρα για το που στο καλο μπορει να βρισκεται .

Μωρε λες να την αφησα απ'εξω ;

Ανοιγω την πορτα ,και κοιτω εξω ,μα η γειτονια ειναι αδεια ,και τοσο σκοτεινη λες και παιζω σε θριλερ .

-Ιρις;;"ξαναλεω ,βρισκωντας τον διακοπτη ,πατωντας τον μα το δωματιο ,παραμενει σκοτεινο.

-Θα παιξουμε κρυφτουλι."ακουω την φωνη της ,και επειτα μικρα γελακια .

Ηταν που αν ερθουμε μαζι σπιτι ,θα κρατουσε την υποσχεση της .

Κρυφτουλιιι.Yeahh!!

-Ιρις ,ελα να ξαπλωσουμε στο κρεβατακι μας ."της λεω προχωρωντας προς το σαλονι .

Ε ,τι;Μεθυσμενη ειναι ,δεν γινεται να εχει παει καπου αλλου .

Στα επομενα δευτερολεπτα ,βρισκομαι στο πατωμα ,καθως απο οτι φαινεται την υποτιμησα ,εχει γεμισει το σαλονι ,με τα μαξιλαρια των καναπεδων και εγω μπερδευτηκα .Τελεια.

-Εισαι χαλια στο κρυφτο ."ακουω την φωνη της απο πισω μου και μια σκια ,περναει ανεβαινοντας τα σκαλια σιγα .

-Μπορω να πω το ιδιο και για εσενα ."της λεω ,κανοντας την να σταματησει και να ριξει το βλεμμα της πανω μου .

Παιρνω το βλεμμα μου για λιγο απο πανω της μεχρι να σηκωθω ορθιος ,και οταν την ξανακοιταξω ,εχει εξαφανιστει .

Οχι που θα καθοταν σε ενα σημειο .Πηρα το μαθημα μου την πρωτη ημερα που την γνωρισα .

Ενα χαμογελο σχηματιζεται στην θυμιση εκεινης της ημερας .

Μπορει να ειναι η καλυτερη μερα της ζωης μου ,μετα θα ειναι αυτη που θα παντρευτουμε και μετα θα ειναι αυτη που θα γ-

Κατσε ανασα ειναι αυτη ,ακριβως πισω μου;

Γυρνω αποτομα ,ακουγοντας το γελιο της Ιρις ,μα η Ιρις πουθενα .

-Τι λες να μου δωσεις ενα στοιχειο ,για το που εισαι;"την ρωταω κοιτωντας γυρω προσπαθωντας να βρω την σκια της .

-Κατω σου ."απαντα κανοντας με να ξεροκαταπιω .

Βγαλε το πονηρο απο το μυαλο σου Στεφανε .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang