✖Κεφαλαιο 13🍸

6.6K 771 100
                                    

-Μαμα,η Erin σε ζητησε πανω .Μπορεις να πας ,να μην περιμενει και η "κοπελα."λεω ειρωνικα στην μητερα μου ενω κοιτω τον "καλο "μου αδερφο .

-Ω ,ναι φυσικα ."λεει η μαμα μου ενω ανεβαινει πανω αφηνοντας μας να συνεχισουμε .

-Για επανελαβε αδερφουλη τι ειπες ;"ρωταω με ενα χαμογελο ενω ο Σωτηρης με κοιτα τρομακρατημενος .Ξερει πολυ καλα τι θα γινει ,με εχει μαθει τοσο καιρο .

-Ιρις ,να σ-"παει να πω μα του ριχνω ενα εχθρικο βλεμμα .

-Επανελαβε τι ειπες ,Γιωργο .Λεξη προς λεξη ."του λεω επιτακτικα και παιρνει μια ανασα ."Ασε να σε βγαλω απο την δυσκολη θεση .Θα κρατησουμε τα σημαντικα .Με ειπες πουτανα ."του λεω και κοιτω κατω ενω βγαζω ενα γελακι ."Ολοι σας λετε λογια για εμενα .Εσεις που μεινατε διπλα μου στα δυσκολα ,με κατακρινετε με το χειροτερο τροπο ."του λεω ενω τον κοιτω με βουρκωμενα ματια ."Εσεις που εισασταν τα ατομα που αγαπουσα περισσοτερο ,με πληγωνεται με το χειροτερο τροπο .Το εχετε κανει και οι δυο ."λεω ενω ριχνω ενα βλεμμα στον Στεφανο ."Και οι δυο με εχετε αποκαλεσει ετσι .Αντε Σωτηρη εισαι ο επομενος ."του λεω ειρωνικα και γυρνω να τον κοιταξω .

-Ιρις ,παμε ."μου λεει στεναχωρημενα με την σταση του αδερφου μου αν μπορω να τον λεω ετσι .

-Εχω καμια ταμπελα που λεει "Ειμαι πουτανα ."ΕΧΩ;"τους φωναζω ενω τους κοιτω και τους δυο ."Εγω γιατι δεν σας κατεκρινα οταν εμαθα οτι εσεις ειστε η αιτια που πεθανε ο πατερας μου ;Εγω γιατι συνεχισα την ζωη μου μαζι σας χωρις να σας κοιταξω με ενα βλεμμα μισους ή απαχθειας ;"τους ρωταω με υψωμενη την φωνη μου ενω κοιτω πιο πολυ τον Γιωργο .

-Περιμενα καλυτερη συμπεριφορα .Αλλα οπως παντα αυτος που περιμενει ,θα συνθλιβεται .Και οι δυο σας το κανατε .Την ημερα που φυγατε .Δεν ξερω αν σας μισω ."λεω ενω κοιτω κατω με δακρυα να τρεχουν απο τα ματια μου .Νιωθω τα εντονα βλεμματα του αλλα και την εκπληξη τους ."Αλλα σιγουρα δεν ειστε στη λιστα με τα ατομα που αγαπω ."λεω ενω σηκωνω το βλεμμα μου και τους κοιτω ."Κακο ετσι .Να ακους σκληρα λογια απο ατομα που αγαπουσες .Εσεις τα εννοουσατε ομως ."τους λεω ενω φευγω απο το καναπε κατευθυνομενη προς την πορτα .

Ριχνω ενα βλεμμα στον Σωτηρη λεγοντας του να μην με ακουλουθησει και αυτος νευει .

-Εγω τα εννουσα;"τους ρωταω ενω ανοιγω την πορτα και φευγω .

Αρχιζω να περπατω προς το παρκο που ειχα συναντησει τον Αρη και με ειδε ο Στεφανος να φιλιεμαι μαζι του .Το βλεμμα που μου ειχε ριξει τοτε ηταν γεματο απογοητευση ,λες και εγω ημουν αυτη που τον φιλησα .Και οταν εμαθε τι ειχε γινει ,δεν εχασε στιγμη να ξαναπιστεψει κατι τετοιο αλλα αυτη τη φορα με τον βιαστη μου .

𝙽𝙾𝚃 𝚂𝙾 𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now