kapitel 1

59 2 0
                                    



                                                                                             Intro

Hej alle sammen jeg hedder Emeli Stovgård min mor og far plejer bare at kalde mig em. Jeg er 14 år gammel jeg har blond hår med svage bølger. Jeg har brune øjne og er ret tynd har nemlig en lille smule spise forstyrrelse ikke så slemt at jeg slet ikke spiser noget jeg spiser bare ikke så meget som en normal 14 årigt skal spise. Bor i en lille by som hedder Kastrup på Sjælland i Danmark. Min mor hedder Katrine Stovgård og min far hedder karl Stovgård. Jeg går selvfølgelig i skole i Kastrup. Jeg er ret usocial jeg bryder mig ikke rigtig om andre mennesker end dem der betyder noget for mig. Min mor og far har været sammen i cirka 7 år. de er ret unge. de fik mig nemlig da de var 16 år gamle, lige med de er 30 ret unge forældre jeg ved det godt. Der er igen der rigtig kan lide mig, det er der for jeg hader at gå i skole. de fleste ignorer mig, men det er ret ligeglad med dem når de er ligeglade med mig. Jeg ELSKER Bruno Mars, hans sange er bare goals. jeg har været til koncert med ham 10 gange eller sådan noget. koncerterne var ret kedelige nu når jeg ikke havde nogen at tage med men det er også lidt lige meget der er jo ingen der siger at man skal have nogen med til koncerterne. Jeg var faktisk ikke hele tiden alene engang havde jeg en tvillinge søster hun hed Emma Stovgård men hun døde i en bil ulykke da vi var 4 det var lidt grunden til at jeg lukkede mig ude for om verden jeg var så ked af det selv om jeg kun var 4 at jeg græd mig selv i søvn næsten vær aften i et helt år efter 1 års tid begyndte jeg at være kold over for alle på nær mine forældre og efter lidt tid begyndte alle mine venner bare at ignorer mig fordi jeg havde ignoreret dem i så lang tid.

Hej alle sammen første kapitel ude i må virkelig undskylde stavefejl, kommafejl og punktumfejl glemmer bare og sætte dem nogle gange. Men håber virkelig i vil læse med og vis i vil så ses vi sener inde i bogen

M.v.h. Rikke 

Jeasoul M.GWhere stories live. Discover now