Kapitel 45

7 0 0
                                    

Sulten

jeg glider langsomt under det kolde vand. Det giver mig en svag gåsehud, men der går ikke lang tid før der kommer et stød af varme på mine hofter som langsomt spreder sig til hele kroppen. Jeg bryder vandet overflade og kigger mit livs kærlighed lige i øjnene. Klemtet i hans brune øjne er ubeskrivelig. Det eneste jeg har lyst til lige nu er og kigge i de øjne resten af mit liv. Han spreder varmen vider op ad mave og op til kinderne... og i læberne. Jeg føler mig ikke længer kold. Jeg tager mine hænder om i hans nakke og håber han føler den samme følse. Fløsen af en hunger. En hunger der aldrig forsvinder så længe jeg er i nærheden af ham. hungeren af hans læber og mere til. Det giver et sæt i mig da jeg rammer kanten af poolen. Der breder et smil på hans læber. Det smil der gør mig hel blød i knæene. Jeg presser mig tætter ind til ham. jeg føre mine hænder op i hans våde hår. Det føles helt fantastisk. Da han trækker sig kommer der en skuffelse væltende ned over mig. Jeg kigger ham i øjnene og trækker ham ind i kysset igen. Da jeg trækker mig tager jeg fandt i hans hånd uden og sige et eneste ord tørre vi os og går op mod værelset. da vi åbner døren til mit værelse smider han mig i sengen. Han begynder og kysse mig ned ad halsen...

jeg åbner langsomt øjnene og former et smil på mine læber da jeg løfter blikket og kigger op på Marcus. Jeg ligger og tejner han muskuløse mave op. han fniser hurtig. Jeg kigger drilsk på ham og kiler ham. Han vrider sig af grin og det for mig til at grine." du er bare helt fantastisk" siger han midt i grinet. " i lige måde da " griner jeg. Jeg sætter mig op og tager tøj på. han stirre efter vær eneste bevægelse jeg laver." du ved godt du er meget pænere uden noget tøj " siger han pludselig. Jeg kan mærke varmen i hel hovedet." Marcus du gør mig altså forlegen når du siger sådan noget " rødmer jeg. Han griner lidt " jamen jeg mener det". Jeg vender øjne af ham og går ud af værelset og smider mig i sofaen. "DER ER KUN PLADS PÅ SOFAN NU ELLERS KAN DU IKKE LIGGE VED SIDEN AF MIG råber jeg for sjov. "OG NED TÆLLINGEN STARTER NU 5...4...3...2..." jeg når ik og tælle til mere før han allerede kommer spurterene ud af døren og smider sig bag mig. Jeg trækker tæppet helt op om ørene og tænder appel tv'et og sætter riverdale på. jeg falder langsomt i søven. Da jeg våger igen ligger Marcus også og sover. Han grynter lidt og strammer grebet om mig." Emeli... du må... ik... forlade mig" græder Marcus pludselig. Jeg vender mig hurtigt om og rusker i ham. han spærre øjnene op. jeg trækker ham ind i et kram. Han hulker lidt ned i min skulder. " shhh... det var bare en drøm" beroliger jeg. Han trækker sig og kigger mig i øjnene. Jeg ligger mig ned igen og han følger trop. Jeg ligger og nusser hans hånd indtil jeg kan høre hans vejrtrækning blive svagere og svagere. Jeg lukker selv øjnene og ligger mig til at sove, men det kan jeg ik jeg er desperat for og høre hvad drømmen handlede om. Jeg ligger og tænker lidt. jeg får pludselig rigtig ondt i maven. Det er nok bga jeg ik har spist så meget her for tiden, det må man jo bare leve med.

Jeasoul M.GWhere stories live. Discover now