Kapitel 39

7 0 0
                                    

maraton 8/10

... og springer op af sengen. Han løber direkte over til mig og krammer mig hårdt. Så hårdt jeg næsten ik kan få luft, men jeg er lige glad det vigtigste er at jeg er her nu. Han trækker sig efter langtid og kigger mig lige i øjnene og læner sig frem. Fugten af han læber varmer mig inden i. jeg kysser med. Da jeg endelig trækker mig for jeg tåre i øjnene igen " Marcus du må aldrig gøre det igen... er det forstået" siger jeg alvorligt. Han kigger underne på mig " jeg ved ik helt hvad du mener " siger han nysgerigt. " ja true med at begå selvmord og cutte" han kigger ned. jeg løfter hans hage og kysser ham igen. " er det forstået " siger jeg igen. Han nikker og kysser mig igen. Han er bare fantastisk. " Marcus er vi så kærester igen " spørger jeg pludselig, jeg var faktiske lidt forvirret over hvor det kom fra. "altså... kun hvis du har lyst " siger han nervøst. Jeg nikker ivrigt og lægger mig ned i hans seng. Han ligger sig ved siden af mig og lægger armen om mig. Jeg rykker mig hoved lidt så jeg ligger på hans bryst. " men Marcus jeg skal altså hjem igen i over morgen " siger jeg trist og sukker " for min mor ved ik jeg er her og det gør min far altså heller ik " siger jeg nervøst. Marcus spærre øjnene op " er du stukket af " siger han alvorligt. Jeg ryster kraftigt på hovedet og griner lidt. " nej torsk min mor tror jeg er hjemme ved en der hedder Amalie" han ånder lettet op og sukker igen bagefter. Så tager han begge arme rundt om mig og holder mig stramt ind til ham " du for ik lov til at gå for så for du mig med " siger han kækt. Jeg smiler " det kan vi da godt arranger så kan du tage med hjem til mig hvis altså det er i orden med din mor og far " han spurter ned ad trappen og efter lidt tid kommer han igen og smiler over hele hovedet. " jeg måtte godt " smiler han. Jeg nikker og putter mig ind til ham. jeg rejser mig op og går over til døren og er på vej ud " hvad skal du smukke " jeg griner lidt " ik nogen steder hen " siger jeg kækt og går jeg kan høre han rejser sig fra seng. Så jeg spurter ind til Martinus han for et sjok. " sig jeg ik er her" siger jeg og gemmer mig inde i hans skab. Jeg høre Martinus's døre gå op " ved du hvor Emeli er " siger Marcus. " nej... vent lidt er Emeli her" siger Martinus falsk. " ja men jeg har ik tid til at forklare jeg er nød til at finde hende" siger Marcus og går ud igen. Døren til skabet går op. jeg springer lige ind i armene på Martinus. " årrrh jeg har savnet dig " siger jeg imens vi krammer. " i lige måde " siger han og giver slip. Jeg ser døren gå op og Marcus kommer ind. " nå der var du din lille skid" siger han kækt og går over mod mig og smider mig over skulderen. " jeg tager hende lige tilbage" siger Marcus lig inden han lukker døren. " Marcus jeg for din røv i hovedet" siger jeg og smækker ham i røven. Han griner lidt og smider mig ned i hans seng. Jeg krydser armene og ser sur ud. " jeg var lige i gang med at sige hej til Martinus din torsk" siger jeg fornærmet og læner mig tilbage i sengen. Han griner lidt og lægger sig med ryggen ned ad. Jeg kan næsten ik få vejret. Jeg prøver og skubbe ham væk men lykkedes ik. Jeg gisper efter vejret og prøver og skubbe ham væk igen." Marcus... jeg... kan... ik... få... vejret" jeg kan næsten ik snakke bag jeg mangler luft så det bliver bare en svag hvisken som han til syden laden ikke høre da han bliver liggende. Det begynder og sløre for mine øjne. Han triller endelig ned og jeg gisper efter luft og begynder og hoste ind i mellem. Marcus grine falmer langsomt da han ser jeg næsten ik kan få vejret. " vad sker der Emeli" siger han nervøst. " jeg kunne altså ik få luft" gisper jeg. " undskyld det var virkelig ik min mening at..." han når ik og sige mere før jeg har pladseret mine læber på hans. Vores læber passer perfekt sammen... det er som om de er lavet for hinanden. Jeg tager mine hænder op og roder med hans hår. Han smiler lidt og kysser vider. Døren går op med et brag. jeg for et kæmpe sjok og skriger. Marcus og Martinus tager sig til ørene " av mine øre... jeg tror lige jeg tinnitus " griner Marcus.

Jeasoul M.GWhere stories live. Discover now