Kapitel 42

6 0 0
                                    

du er min for evigt

Jeg vågner op af at min alarm ringer. Jeg rækker ud efter min telefon men jeg kan ikke nå den. Jeg prøver langsomt og skubbe mig væk fra Marcus men han holder stramt om mig. Jeg griner lidt og vender mig rundt. Han ligger bare der helt perfekt og fejlfri. Jeg kysser ham på næsen og skubber mig ret hårdt væk. Han grynter lidt og vender sig rundt. Jeg griber fat i min telefon og slukker alarmen. Jeg ved ik helt hvorfor jeg over hovedet har en alarm på for vi har jo weekend. Jeg putter mig under dynen igen. Det er helt mørkt udenfor fordi vi er på vej ind i november. Jeg ligger mig og nusser ham på ryggen. Han rykker sig helt ned under dynene og krybber sammen. Jeg griner lidt over hans reaktion og stopper. Han vender sig rund men har stadig ikke åbne øjne. Jeg kysser ham på næsen. Han rynker næsen " nåååår" siger jeg helt blød i knæene. Han åbner langsomt øjnene og smiler. " godmorgen" gaber han. Han gør mig så glad at jeg bare for lyst til at kysse ham over hele hovedet" godmorgen" svare jeg igen. Han åbner armene og jeg rykker mig tæt ind til ham. han kysser mig på øret. Jeg griner lidt og lukker øjende. " Marcus..." siger jeg nervøst." ja hvad så smukke" hvisker han i mit øre. " du må love mig at du aldrig lader mig forlade dig igen uanset hvor meget jeg råber ad dig" siger jeg stille. Han griner lidt " det lover jeg" siger han igen og strammer grebet om mig.

*mandag morgen*

Jeg strækker mine arme og kigger over mod klokken. Jeg sætter mig op med et sæt." MARCUS VI SKAL OP...NU vi har sovet over os, vi skal møde om 30 minutter" råber jeg hurtigt. Han sætter sig op med et sæt. Jeg griner lidt og spurter over mod min garderobe* jeg skriver lige garderobe i stedet for walk in closet* jeg snupper hurtigt noget tøj. Da jeg kommer ud står Marcus i nogle rippede jeans med en supreme hoddie." jeg er klar til at gå " siger han hurtigt og giver mig elevator blikket. Jeg rødmer lidt " Marcus gør det lidt mere dekret næste gang " fniser jeg. Han Griner lidt og ligger hænderne på mine hofter og kysser mig. Jeg føre hænderne op og roder hans hår. Så trækker jeg mig og løber væk. "JEG SKAL NOK FÅ DIG IGEN" råber han inde fra værelset. jeg løber vider ud af stuen og ned i køkkenet. Min mor står og er i gang med at lave pandekager." jes pandekager" høre jeg en stemme bag mig. Jeg griner lidt og sætter mig ned. Marcus sætter sig ved siden af mig. Da vi er færdige med at spise og gøre os klare køre mor Marcus og jeg ned til skolen. Da vi står ude foran skolen tager Marcus min hånd og fletter den ind i hans. Jeg griner lidt og går ind i skole gården, hvor der er en masse børen der løber rundt og leger. Der er nogle af børnene der stopper op og kigger på os. "EJ ER DET IK MARCUS FRA MARCUS OG MARTINUS" er der en der råber. Alle stopper op og kigger mod os, og så går helvet ellers bare løs. Mig og Marcus kommer endelig ind i klassen. Pige gruppen vender sig rund og kigger med store øjne på os. " se Marcus det var det jeg sagde...de er kæmpe fans" siger jeg. Pigerne kigger mærkeligt på mig. Når ja jeg glemte lige at de ik forstår norsk. Det bliver ik så sjovt for Marcus for han kan ik forstå eller snakke dansk. Pigerne skriger og kommer løbene hen mod os. " må vi ik godt få et biled" bliver de ved med at spørger om imens de hviner. Jeg trækker Marcus med hen til det bor jeg sætter ved. Det er vidst heldigt at vi sider nede i bunden af klassen og at jeg har et 2 mands bor for mig selv fordi en der hedder Anne-Sofie er flyttet skole. Klokken ringer og Malthe kommer ind. Han kigger hurtigt ned på mig og så på Marcus. Han smiler kækt til mig. Jeg giver mig selv en pande klasker. Da han kommer ned til os rækker han hånden frem mod Marcus." jeg hedder Malthe og jeg skal være din klasse lære...

Jeasoul M.GWhere stories live. Discover now