Smukke
Jeg vågner langsomt. Jeg må åbenbart været faldet i søven. Jeg går neden under. Min mor står og laver aftensmad " hvad skal vi have til aftensmad " spørger jeg nysgerigt "tacos" Yes tacos er bare min liv ret jeg elsker tacos næsten lige så meget som min telefon " hvornår skal vi spise" spørger jeg glad " lige om lidt " " okay " jeg går ind i stuen og sætter mig i sofaen. Der når kun at gå 5 minutter inden der bliver råbt til mad. Jeg skynder mig ud i køkkenet og spiser cirka 1 taco og så er jeg ellers prop mæt.
*sener på aften*
Lige nu sider jeg ude på min terrasse oppe på mit være. Jeg kigger ned i min telefon med høre -telefoner i og ser Riverdale på min telefon. Der er lidt mørkt så kan ikke rigtig se længer væk end cirka 5 meters afstand. Jeg er midt inde i et episode da jeg for en snap fra Marcus. Jeg sætter Riverdale på pause og tjekker snappen. Det er et biled af mig på terrassen hvor der står "tag dine høretelefoner ud af ørene" jeg gøre som der står på snappen og kigger over mod Marcus's hus " hej med dig der endelig tog sine høretelefoner ud af ørene så hun kunne høre mig" siger Marcus med et sjovt smil på munden. *bare lige en lille ting Marcus har også en terrasse *." jamen hej med dig "siger jeg med et smil på læben "jeg ville lige høre hvornår du starter i skole" siger Marcus " i morgen hvorfor da?" spørger jeg med et kækt smil på læben. " øm... vil du fløjes med mig i skole i morgen" siger han nervøst " "det vil jeg rigtig gerne" siger jeg glad og smiler over hele munden det gør han også " men godnat smukke" siger Marcus og smiler over hele hovedet " ej Marcus.... smukke helt seriøst kunne du ikke have fundet på noget andet end smukke " griner jeg han griner lidt og går ind til ham selv.
Marcus's synsvinkel
Jeg går op på mit værelse og skal lige til at gå i seng da jeg ser Emmeli side ude på hendes terrasse. "det er nu eller aldrig " siger jeg til mig selv. Jeg går over mod døren ud til min terrasse og siger " hej" men hun reager ikke. jeg prøver at kalde lidt højre men hun reager stadig ikke. Jeg opdager lidt efter at det er fordi hun sider med høretelefoner i. derfor jeg går ind på snapchat og skriver til hende. Lidt efter tager hun høretelefonerne ud af ørene." jamen hej med dig " siger hun med et fantastisk smil på læben. "jeg ville lige høre hvornår du starter i skole" spørger jeg lidt nervøs men ikke så nervøst at man kan høre det på min stemme " i morgen hvorfor da?" spørger hun med et kækt smil på læben. . " øm... vil du fløjes med mig i skole i morgen" spørger jeg nervøst "det vil jeg rigtig gerne" siger hun glad og hun smiler over hele munden det gør jeg også " men godnat smukke" siger jeg med et kækt smil på læben. " ej Marcus.... smukke helt seriøst kunne du ikke have fundet på noget andet end smukke " griner hun med det mest fantastiske grin ever. jeg griner lidt og går ind til selv og smider mig i sengen. OMG hun er bare fantastisk.... det kan godt være jeg ikke kender hende endnu men det er jeg ret sikker på at jeg kommer til. jeg ligger og tænker lidt for mig selv og falder i søven.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeasoul M.G
Fiksi PenggemarEmeli er en pige på 14 år. En dag skal hendes far på forretnings rejse til Norge i 1 år.hun møder nogle drenge der oppe mon der kommer til at ske noget mellem dem eller er de kun venner... og når følserne løber løbsk og man til sidst ikke ved vad ma...