Fri
"øm vi skal ligesom i skole "panikker jeg. Han griner og læner sig tilbage i sengen " hvad griner du af " siger jeg fornærmet. " øm... din mor sagde vi godt måtte tage fri fra skole i dag så vi kunne have noget alene tid " siger han og trækker mig ned i sengen igen. Jeg puste lettet ud og putter mig indtil ham. " men skal vi så ik bare holde netflix og slik dag i dag " griner jeg. Han nikker og lukker øjnene. Jeg stirrer lige på hans øjn låge og håber endeligt på at han vil åbne dem så jeg kan se glæden i hans øjne. Men det er ik glæde jeg ser da han åbner øjnene. Det er tristhed. Jeg nusser ham på kinden "hvad nu putte " siger jeg nervøst. Der triller en tåre ned af hans kind. " jeg gider bare ik hjem... jeg vil blive ved dig" siger han og snøfter. Jeg smiler til ham og kysser ham " der er ik nogen i hele verden der nogensinde vil kunne skille os ad " hvisker jeg i hans øre. Han gyser ved mine læbers berøring ved øret. Jeg stirrer ham lige ind i øjnene. Jeg ligger mig på hans bryst indtil han rejser sig for at tage computeren. Men han stopper op ved skrivebordet. Han vender sig rundt med tåre i øjnene. Og min telefon liggende i hånden. Han smider min telefon på sengen og løber ud af værelset. det hele går så hurtigt jeg slet ikke når og reager. Jeg snupper hurtig min telefon og ser det der fik ham til at bryde sammen. En besked. " hej jeg ser frem til en nat mere i fremtiden" hele min verden stopper jeg kigger på nummeret. Jeg kender ik personen og jeg ved overhovedet ik hvad personen snakker om. Jeg har sku ik kysset med andre end Marcus. Jeg smider min telefon ned i sengen og løber ud af værelset. jeg kigger rundt i stuen og løber vider. Jeg løber forbi en af badeværelse døren, men standser hurtigt da jeg høre en hulken. Jeg tager fat håndtaget og skubber døren op. han sider over i hjørnet af badeværelset og græder ned i sine hænder. Jeg sætter mig på hug ned foran ham og nusser hans skuldre." Marcus... jeg kunne aldrig finde på og være utro med di" siger jeg blidt. Han kigger op med tåre ned ad kinderne. " jeg ved det godt... jeg blev bare rigtig..." han når ik og sige mere før jeg allerede har trukket ham ind i et kys. Han sætter sine hænder på mine kinder og trykker mig hårdt i til ham. jeg smiler bare og kysser med.
Vi ligger os i sofaen og tænder fjernesynet. Vi ser bare riverdale da jeg fik ham overtalt til det. Jeg falder i søven i hans arme. Jeg vågner langsomt og vender mig rundt. Der ligger ingen Marcus bag mig. Jeg sukker og rejser mig op. " MARCUS" råber jeg. " JA HVAD NU SMUKKE" råber han nede fra køkkenet. "HVAD LAVER DU DER NEDE" råber jeg igen. "IK NOGET" råber han kækt igen. Jeg griner lidt og går ned til ham. han står og vifter med en seddel. " din mor kommer åbenbart ikke hjem da hun er taget op til din far og kommer hjem igen samme dag som jeg tager afsted" siger han og smiler. "så vi har huset for os selv i 1 og en halv uge " siger jeg og åbner køleskabet. "Jep det er lige det jeg siger" " så ved jeg vad vi skal" siger jeg spændt. " vi skal så meget ned i poolen " siger jeg og er allerede på vej op ad trapperne for at tage min bikini på. " HAR I OGSÅ EN POOL" råber han. "JA DE ER LIGE DET JEG SIGER" siger jeg på samme måde som han sagde det på. jeg høre ham grine lidt og løber derefter efter mig. " hvor har i plads til en pool henne" griner Marcus da han for indhentet mig " i kælderen og udenfor... og jeg fortrækker mest den i kælderen" han griner lidt og klæder om.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jeasoul M.G
Fiksi PenggemarEmeli er en pige på 14 år. En dag skal hendes far på forretnings rejse til Norge i 1 år.hun møder nogle drenge der oppe mon der kommer til at ske noget mellem dem eller er de kun venner... og når følserne løber løbsk og man til sidst ikke ved vad ma...